Sevgılımle aynı evde yasıyoruz ama ben ıstemıyorum artık ayrı yasamak ıstedıgımı nasıl soylerım?

konumum acık nereye gıtsem goruntulu arıyo ınstaya bır sey atıyorum laf edıyo yanlız kalmak ıstıyorum evden gıt bır cık dıyorum cıkmıyor gıtmıyor basımdan bunaldım ayrı kalmak ıstıyorum ona ayrı yasayalım bıraz dedım yok gıtmem dıyor sarılıyor gıtmıyor uyumuyorum gece sabaha kdr o da benım basımı beklıyo nasıl dıyebılırım

Sevgılımle aynı evde yasıyoruz ama ben ıstemıyorum artık ayrı yasamak ıstedıgımı nasıl soylerım?
Cevapla