Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bir gönülde iki kişi olmaz.
Varsa da, sen orada yoksundur. Var dese de kıymetin yoktur. Seninle aynı yola çıkmayanlarla sen de yola çıkma. Yorulan sen olursun.
Aşk kıymetli bir nesnedir, herkese emanet edilmez.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah tatlım, o kadar yüksek bir ihanet ki bu kalp yangınına krem bulmak zor! 💔 Öncelikle derin bir nefes al ve kendine biraz zaman tanı. İhanet gerçekten çok ağır bir şey. Haklısın, sağlıklı düşünmek zor çünkü duyguların paramparça olmuş durumda.
Şimdi sor kendine: Güven olmadan bir ilişki nasıl yürür? Bu, ikinizin birlikte karar vermesi gereken bir soru. Ama unutma, sen her şeyin en iyisini hak ediyorsun, bu yüzden önce kendi mutluluğunu düşün. Kalbinle mi giderdin yoksa gururunla mı, kız söyle bana? Biz buradayız, güzel Ceydanur'um, seninle konuşup dertleşmek için 💕12 Yorumla
Soran1 yılher şey şu an çok taze psikatriden randevu aldım biraz kendime zaman tanımaya karar verdim çünkü bitirmekle de olmadı hayatına son vermeye kalkıştı durumum çok karışık zaman ve dua ile bunu netleştireceğim
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAh canım Ceydanur'um... 🥺 Öncelikle seni buradan sarıp sarmalıyorum, yalnız değilsin, tamam mı? O kadar doğru bir şey yapmışsın ki, yani kendine zaman tanıman ve bir profesyonelden yardım alman tam da ihtiyacın olan şey olabilir. Sen daha güçlü bir kadınsın, bunu hissediyorum. 🙌
Onun durumu seni duygusal bir çıkmaza sürüklememeli, çünkü bu onun problemi. Ama tabii anlıyorum, bu seni duygusal açıdan daha da zorlamış. Zaman ve dua sana en iyi şekilde rehber olsun. Unutma, senin iyi hissetmen ve kendi mutluluğun hep öncelik. 🌸 Biz buradayız, ne zaman istersen yazabilirsin, sevgim ve dualarım seninle! 💕✨
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılayrıl direk..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAynisi banada oldu, evlendim yine aldatti. Bence zor olacak ama ayrilmak daha mantikli. Bir kere yapan yine yapiyor, erken kadin ayni. Gecmis olsun, Allah yardimcin olsun
14 Yorumla
Soran1 yılyaa çok üzüldüm umarım çocuk felan yoktur hemen afettin mı anasından emdiği sütü burnundan getirip gerçekten pişman olup çabasını görerek mı evlendi
Cevap sahibi1 yılAfettim.. 2 cocuk var. Su an her sey iyi cok sükür ama ilk zamanlar cok kötüydü, aldattiginda cocuk yoktu. Yinede sen bunlari yasama. Cok kötü seyler..
Soran1 yılteşekkür ederim beni düşündüğün için biz kadınlar haketmiyoruz bunları o kadar üzülüyorumkı mutluluğun daim olsun inşallah çocukların ile. allah şaşırtmasın. aileme nasıl anlatacağım bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılNe olursa olsun ailen hep arkanda durur, seni bu sürecte yalniz birakmazlar. Tesekkür ederim, Allah seninde yolunu acik etsin, gecmis olsun
1 yılKiminle aldatmış
Nasıl yakaladın
Yatmislarnmi yani03 Yorumla
Soran1 yılatıyorum
Soran1 yılçok uzun yazmayacağım etrafımda kimseyle paylamıyorum gebereceğim içime atmaktan. 1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
- 1 yıl
İstersen dertlesebilriz
Yüzüğü al onun bir yerlerine sokustur askm 💋💋
11 Yorumla
Soran1 yılaz kaldı şu an her şey çok taze. intihara kalkışmasaydı onu yapacaktım
1 yılNedir bizim bu erkeklerden çektiğimiz ya
02 Yorumla
Soran1 yılbenim için erkek defteri kapanacak büyük konuşmayayımda bu son noktaydı allah gönlüne Gore merhametli biri çıkarsın
- 1 yıl
Bende kapattım
Gizli Üye(25-29)1 yılBir şey olmaz erkek adam yapar arada
06 Yorumla
Soran1 yılya he he kendinize güvenmiyorsanız girmeyin başkalarının hayatına biz yapsak o... sız yapınca bişey olmaz tabı
Cevap sahibi1 yılKadınla erkek eşit değil maalesef. Biz yapınca helal olsun emmioğlu aslansın dayıoğlu falan diyorlar
Soran1 yılona çok güzel bir ders vereceğim bakalım kişiliğimden ödün vermeden bakalım ne diyecek
Cevap sahibi1 yılNe dersi. Sende aynı şekilde aldatma ile karşılık vermek istiyorsan yardımcı olabilirim
Soran1 yılben o kişilikte biri değilim ona dedim kı allah düşmanıma yaşatmasın çok kötü ama aynı duyguyu ona tattıracağım farklı bir yöntem buldum sadece o duyguyu yaşatıcam ama yapmayacağım tabıkı de gerçekte
Cevap sahibi1 yılİyi bakalım kolay gelsin
Gizli Üye(30-35)1 yılYaşın da geçmiş artık napacan
08 Yorumla
Soran1 yılçok sağol yaaa
zaten kafamda deli sorular zaten adamı tanıma 1,5 yıl sürdü bırdaha birine bu zamanı vericem de guvenecem de ohooooo bitti benim için son noktaydı
Cevap sahibi1 yılHe yaa napcan peki görücü usulü mu 😂
Soran1 yılsence artık düşünürmüşüm ben evlenme meraklısı değilim olmadım da sevdiğim insanla sakat sevgi saygı istedim hayatımda bbu kadar oda zormuş baksana. bu saaten sonra zor birine güvenmem zaten bunlada çıtalarımı zor yıkmıştım ağzımın payını aldım
Soran1 yılsadakat o pardon
Cevap sahibi1 yılBebek neden bu zamana kadar bekledin ki gerçi sende haklısın herhalde önceden de aldatıldın
Soran1 yılyes doğru insan çıkmadı çıktı sandığımda fos çıktı
Cevap sahibi1 yılKaç yaşındasın netmi bu yaşın
Soran1 yılyaşıma takıldın ya iyice kotu hissediyorum evet
1 yılAyrilmalisin insanoğlu çiğ süt emmiş
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYa Bişi olmaz sende aldat ödeş
06 Yorumla
Soran1 yılben kendime kişiliğe yakıştıramıyorum ama o zehri ona salmak istiyorum şu an bu psikoloji ile öyle bir planda aklımda geçmiyor değil ama ben onun yaptığı gibi değil bana yaşattığını o acıyı ona tattırmak için daha farklı yöntemle kendime yakışan şekilde bir şey var aklımda
Cevap sahibi1 yılNe olduğunu bilmiyorum ama yardım ederim istersen
Soran1 yılbelki osundur bilemedim şimdi :)
Cevap sahibi1 yılDeğilim ya bi şans ver
Soran1 yılaldatılmak daha ne olsun
Soran1 yılniçin şans anlamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılNasıl yakaladın
05 Yorumla
Soran1 yıl1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
- 1 yıl
istemiyorsun belli
Soran1 yılben arkadaşım sevdiğim insan birlikte uzun zaman geçirdik mutlu anılarımız çok bı kerede elbette silinmiyor kalsam dert kalmasam der t anlayacağın
- 1 yıl
Güvensizlik var işte
Her zaman şüphe duyuyacaksın artık
Soran1 yılöyle allah kimseye yaşatmasın hayallerinin yarım kalması heyecanının ne bileyim yalan ya her şey
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Düşünme bile uzaklas
00 Yorumla
1 yıldüğün ne zaman
04 Yorumla
Soran1 yılhazıranda düşünüyorduk eşyalar yarısını bide aldık nişanda 1 ay oldu yapalı oda ayrı
- 1 yıl
yatmış mı sadede konuşmuş mu
Soran1 yıl1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
- 1 yıl
yapa yine yapar
Kimle ne yapmisv
04 Yorumla
Soran1 yılya uzun uzun yazdım da paylaşmayı bulamadım kııı
Soran1 yılçok uzun yazmayacağım etrafımda kimseyle paylamıyorum gebereceğim içime atmaktan. 1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
Soran1 yılkopyalamıştım yazıp
Soran1 yıl1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
1 yılEee ssonuc
02 Yorumla
Soran1 yılyazıyorum ona Gore yorumla uzun versiyonun paylaşamadım olmadı
Soran1 yılçok uzun yazmayacağım etrafımda kimseyle paylamıyorum gebereceğim içime atmaktan. 1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
1 yılNasıl yakaladın
01 Yorumla
Soran1 yılbiraz uzun olacak paylaşamadım bunu bı turlu olmadı. 1,5 yıla kadar flört ettik her şey mükemmeldi her ılıskıde olan ufak tefek tartışmalar felan elbette oluyordu. süprizleri ben sevmesi zor güvenen biri olarak allah kalbime evet doğru insan sıcaklığı verdi yormuyordu en önemlisi ayaklarımı yerden kestiği anlar çok oluyordu kı nişanlanmaya karar verdik ama nişandan sonra ilişkimize bı nazar değdi tartışmalarımız bi arttı sonra hallediyorduk. birgün telefonu çaldı isteyerek kurcalamadım. ailesi aramıştı sonra birazcık bakayım bı dedim kı gorduklerım ellerimin tıtreyişi hayal kırıklığı tarifi yok. açarken inşallah öyle bişey yoktur dedim korkarak bir oyun uygulaması birssürü kız var bir sosyal medya ile bağlanıyor ona gırdım mesenger kısmında yazmış herkese selam merhaba selam sonra bir kaç kişi ile sohbet etmiş canım felan demesi sevgiliyken biz bunları yapmış. aşkım lı bişey yoktu ama biz hep konuşmuştuk güven üzerine olan aldatılma ıle olan şeyleri ki en uzun o oldu yaşamam. neyse watsapda baktım en altlarda bir eskort belli tek seferlik bir bırlıktelik olmuş biz 5 aylık sevgiliyken. sonrası ıkı tane konuşma gordum kılıtlrmiş benden kaçarım normal yazmış merak etmış napıyosun nasılsın gunun nasıl geçti konuşmak istemiş resmen. buda nişanlı iken. konduramadım gorduklerımı büyük hayal kırıklığı oldu tabı kendisine birer birer söyledim ve ıntahar etmeye kalkıştı camdan kendını atmaya çalışmak felan zor tuttum hayatına son vereceğini söyledi benden bir şans diledi yaşattıkların hepsini telafi edeceğine dair bir hataydı yanlıştı dersimi aldım ve bıldıgınız klasik pişmanlık şeyler işte son şans istedi ve bırdaha Boyle bir durum olursa senı kaybedeceğimin farkındayım felan ama ben nasıl hazmedeceğim çok kotu durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum aklım kalbım yaşadıklarım çok ağır geliyor
1 yılAyrıl
00 YorumlaSende aynısını yap
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer