Kıskançlık yüzüne 2.5 senelik ilişkim bitti sizce hakli miyim lütfen dürüst yorumlar yapin?

Sadece ciddi fikirleri olan insanlara ihtiyacım var. Dalga ve ya ciddi olmayan ifadeleri olan insanlar yazmazsa mutlu olurum. 2.5 senelik güzel giden bir iliskim vardi hani dersiniz ya hayattaki gercek aşkım kesin bu diye benim gerçek askimda oydu. Her zaman tatli zamanlar geçirir birbirimize koşulsuz şartsız destek olurduk birbirimize olan sevgimiz 2 sene icinde bir kez olsun azalmadi. Su an ayriyiz ama asla hakkini yiyemem her zaman dürüst ve iyi bir insandi merhametli ve cesur. Biz cok mutluyduk. Ben babamin görevi nedeni ile 3 ay oldu başka bir sehire tasinmak zorunda kaldim. Ve burada hiç arkadaşım yoktu bazı sosyal aktivite kurslarina (spor gibi) katildim ve biraz kız arkadaşım oldu. Erkek arkadaşım sürekli beni kisitlamaya sürekli yapmadigim seyler ile beni suçlamaya başladı. Spora gidiyordum spor hocami aramaya başladı bana sorduğu sorulari ona da soruyordu beni cevreme rezil etmeye basladi. En son komşumuzun çocuğu bana Instagramdan takip isteği atti diye cildirdi. Kıskançlığı beni kisitlamaya hayatima müdahale etmeye başladı. Her şey çok kötü oldu ve bu cocuk 2 senenin sonunda cok değişik bir insan olmaya başladı başka birisi vardir demeyin olmadigina eminim ama ruh olarak sağlıksız bir insana dönüştü ve ben ayrilmaya karar verdim. 18 gün oldu birbirimize ulasmiyoruz. Sizce pişman olur mu bir seylere bana tavsiyemiz nedir?
Kıskançlık yüzüne 2.5 senelik ilişkim bitti sizce hakli miyim lütfen dürüst yorumlar yapin?
Cevapla