1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan ilişki. O İstanbul da yaşıyor ben bursa. Macfit diye bir spor salonuna gitmek istedi. Önceden de gidiyordu kardeşi ile ama çok kıskanıyordum. Askere gitti geldiler. Kardeşim gidiyor bende gidicem dedi. Bende ona sana hiç karışmam ama oraya gitme demiştim. Gidicem diyince deli oldum. Ya orası ya ben dedim. Orası dedi. Akşam gidicem akşamları kız yok dedi. Mesajlarına da cevap veririm için rahat eder dedi. Pazar günü aniden gündüz ben spora gidiyorum dedi. Sorun çıkarttım hani akşam gitmeye söz vermiştin dedim. Oda spor yaparken yazan insan kavga çıktı diye yazmadı. Bende beni aldatıyor musun neden yazmadın sevgilin mi var diye iftira attım.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık ağlayarak uyudum rüyamda gördüm çok canim yanıyor ne yapıcam ya
Kıskançlık yüzünden 2 senelik ilişkim bitiyor, çok üzgünüm. Ne yapacağım?
Kendine gel ya bırak peşinde sülük gibi yapışıp koşmayı kaçan kovalanır. Biliyorum acını yaşa ama dışarıya değil içinde yaşa ona karşı yaparsan senden daha çok uzak durur nefret ettirme kendinden seni güzel hatırlasın ki kendiliğinden bir müddet sonra geri gelecek eminim. Ama zamanla ve sabırla 👍
Bu lanet insana bir gününü daha harcama 2seneye falan da üzülme o sene öyle böyle geçecekti yalnız ya da biriyle 2seneyi kurtarıcam diye de kalan yıllarını mahvetme Hayatının kalanını böyle biriyle geçirmeyeceğin için şükret bunun gözü açılmış hayır gelmez daha, başkası da var önce senden uzaklaştı sonra o insan kesinleşince seni tam olarak hayatından çıkarttı Seni sevmiyorum diyen birinin peşinden mi koşucaksın gurursuz olma o istemiyosa sen hiçç isteme Eğer intikam istiyosan yapacağın en güzel şey ona tek kelime etmemek uzun uzun mesajlar yazma on kere de arama bırak düşünsün bu kız niye umursamadı etkilenmedi diye, kendini değersiz hissetsin bırakk Kendi kendine ağlar kendin göz yaşını silersin, şu haldeki bi insana yazdığın hiçbir şey etki etmicek lütfen hiçbir tepki verme ona Üzülme demicem biliyorum üzülüceksin alışkanlıklar var şu an çok duygusalsın ben sana üzül diyorum üzül sonuna kadar ve sonra da kendine gel lütfen Çok zaman sonra böyle birine üzüldüm ne slakmışım diceksin.. işte o zaman olgunlaşıyosun
Bak rest çekmeden önce " ben bundan gidebilir miyim?" Diye önce düşünün. Eğer gidebileceksen o resti çek, sözünün arkasında durmayı bil. Rest çekmek için rest çekilmez, bu sefer ne olacak senin sözünün karşı tarafta hiçbir etkisi kalmayacak. Gidemeyeceğini bildiği için. Bir laf ediyorsan ya arkasında dur, kararlı ol ve asla pişman olma ya da o lafı hiç etme. Şu saatten sonra yapman gereken çektiğin restin arkasında durmak. Ona ben seni seviyorum 2 seneye kıyamıyorum vs deme. Çepte olucaksın, olmuşsunda gerçi.
Bence hiç canını sıkma şöyle düşün yolun başından dönüyorsun evli olabilirdiniz çocuklu olabilirdiniz böyle bir insan her türlü her anda aldatır sen en azından ortada çok ciddi bir şey yokken gerçek yüzünü gördün. Sakın özür dilese falan hemen yumuşama çünkü küçük hatalar büyüğü doğurur. Zamanında bende aldatıldım ama şu anda iyi ki öyle bir şey yaşamışım diyorum çünkü bunu bana yaşatan insan beni zerre hak etmiyordu. Kendini sev ve her şeyin hayırlısını dile üzülme 🧚🏻♂️💖
Alfa erkek nedir görselde görüyoruz. Bu güzel kardeşim en doğru kararı verip ayrılmak istemiş. Ya ben ya spor salonu ne demek ya? Sana tavsıye sevgılıne ya da başka birisine bu sekılde seçenek sunacağın zaman en kötüsüne kendını hazırla ve oyle seçenek sun Alfa erkeğe buradan selamlar , saygılar
Sen daha bu soruyu spora ilk başladığı zaman sormuştun. O soruna da demiştim bu çocuk gider. Tam bir g.öte benziyor çünkü. Amacı da farklıydı. Sana bi tavsiye s. iktirsin gitsin asla arkasından bakma.
Yok ben o kişi değilim yorumlarda gördüm sana yazayım dedim bende sanaldan bir çocukla görüştüm görüntülü konuştuk, en son benimle seks için mi goruseceksin dedim sinirlendi gitti sana inat başkasıyla görüşcem dedi başka kzla story attı ben de kavga ettim ve engelledi her yerden sence ne yapmalıyım ben
Kz o da bana çocuksun diyip duruyordu , sanaldan tanıştık ama hiç görüşmedik görüntülü konuştuk sadece yine de döner mi bana çünkü yaza bulusacaktik yani o uygulamaları yapsam döner mi
Benim kişisel fikrim dönse bile kabul etmemen kendi akıl sağlığın için, psikopat. İlişkinizde sürekli inat edip mi yapıcak yarın bir gün inat uğruna seni de aldatır.