Kıskançlık yüzünden 2 senelik ilişkim bitiyor, çok üzgünüm. Ne yapacağım?

1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan ilişki. O İstanbul da yaşıyor ben bursa. Macfit diye bir spor salonuna gitmek istedi. Önceden de gidiyordu kardeşi ile ama çok kıskanıyordum. Askere gitti geldiler. Kardeşim gidiyor bende gidicem dedi. Bende ona sana hiç karışmam ama oraya gitme demiştim. Gidicem diyince deli oldum. Ya orası ya ben dedim. Orası dedi. Akşam gidicem akşamları kız yok dedi. Mesajlarına da cevap veririm için rahat eder dedi. Pazar günü aniden gündüz ben spora gidiyorum dedi. Sorun çıkarttım hani akşam gitmeye söz vermiştin dedim. Oda spor yaparken yazan insan kavga çıktı diye yazmadı. Bende beni aldatıyor musun neden yazmadın sevgilin mi var diye iftira attım.
Kıskançlık yüzünden 2 senelik ilişkim bitiyor, çok üzgünüm. Ne yapacağım?
Kıskançlık yüzünden 2 senelik ilişkim bitiyor, çok üzgünüm. Ne yapacağım?
Kıskançlık yüzünden 2 senelik ilişkim bitiyor, çok üzgünüm. Ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık ağlayarak uyudum rüyamda gördüm çok canim yanıyor ne yapıcam ya
Kıskançlık yüzünden 2 senelik ilişkim bitiyor, çok üzgünüm. Ne yapacağım?
Cevapla