AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
222Cevap
yurt disinu secerdim burasi hicte ozgurluk degil :)
Haklısın sana katılıyorum, insan vatanı olmadığı yerde sığıntı gibi yaşar bence.
Ben hayır diyorum ama hayır diyen türk kızlarına şaşırdım görücü usulu gibi kadını ezen birseyde bile olumlu bakarken buna hayir demeleri fazla ironi.
Yurtdisina gidince ne olacak allahin askina, cok sacmasiniz
illa evlenmeye gerek yok yutdısı icin aklını calıstır cıkarsın :DD ama zenginse evlenirim nerde olursa olsun :)) sonucta para yani yalılar satlar vede gemicikler olacak :)) zaten amerikada yasıyorum yalnızızda :DD
burada o kadar insan varki üstünede para veriyorelar birde salak salak ama yakalandılar mı kotu oluyor demedi deme
Yurtdışında kızlar kocalarına nasıl sahip çıkacaklar acaba :-)
:)))))))))))) orası da doğru.
yurt dışında yaşarım ama aşık olduğum kişiyle evlenerek
Evlilik basit birşey değildir. 2 tarafın da birbiri üzerine hakları vardır. Bence alet edilmemeli.
Sevmezsem kimse evlendiremez valla kendi ulkemde rahat mi batiyor?
Ben zaten yurtdışında yaşıyorum!
Ben sadece nasip derim.
2006 yılında başıma geliyordur nerdeyse. ki sevgilimdi alman olan ama g*tüm yemedi gidip yaşamaya.
şu an aşık değilsem evlenırdım
ama yurt dısı ıcın burdakı sevdıgım adamdan vazgecmezdım
Avrupa'da yaşamak ve gerçekten insan haklarının olduğu, insanların birbirlerine içten saygı duyduğu havayı solumak isterdim.
sokakda birini kesseler adamlar yanlarından yürüyüp geçio valla saygı felan on numara :D
Ben evlenirdim. Zaten Türkiye'de evlenecek olsam kızların %90'ı paraya bakıyor. Yurt dışındaki de aşk evliliği olmayacak buradaki de.
ben yurtdışına gidersem; sınırda gümrükteki memurla bile evlenirim artık :)
yurt dışında yaşamak istemiyorum ki , hayır tabiki.
Evlenmem sanırım, formalite falan da olsa istemem öyle şey
nikahta keramet var diyorlar evlensinler tabiiii... ben evlenmem yasiom zaten
Gel almanyaya ama günes yüzü zor görürsüñ, söylemedi deme,
Kafalarımız uyuşuyorsa, aşık olmasak bile arkadaşsak evlenirdim.
Sanmiyorum bölebirsey yapacagimi yapmam dayim yapti ama aynen bu olayi.
Evet. Sadece Yurtdışında yaşamak için de değil. Çıkarıma olursa Türkiyede de aşık olmadan evlenirim. Hatta çıkar elde etmeme de gerek yok evlenmek için aşık olmam da gerekmez.
formalite icabı evlenirdim , kişinin yüzünü görmesem bile olur
Hayır yurtdışına tatile gittim bir süre Türkiye'yi çok özledim. Yapamam yani
aşık olmak isterim tabi.. hangi ülke olduğuna da bağlı ama ben hint kadınlarına hastayım..
hayir ozellikle gittiginn ulkenn dilini bilmiyorsan kesnlkle hayir
parayla yaparım bunu ancak.. mümkün mertebe yüzyüze gelmek bile istemem..
bana yapilan haksizliklardan kurtulmak icin yurt disina giderdim hakkimim yenmedigi bir ulkeye gitmek isterdim
benim arkadaslarimda cogu turkiyeden biriyle evlenmis kagit icin evlendiklerinden haberleri yok ama :)
kızların aşk konusundaki söylemlerini dürüst bulmuyorum. flört aşamasındaki hangi kıza sorduysam amerikaya gitsem gelir misin, hapsi tereddütsüz hayır dedi. arabistana gelirim diyen ise sadece 1 tane çıktı...
amerika için cevaplar evet, yanlış yazmışım :)
aşk ya da sevgi olmadan yapılan her eylem belli bir amaç ve çıkar uğruna yapıldığında sonucu evlilik bile olsa bunun adı legal fahişeliktir
ya sevgi zamanlada gelir.. hemen pat diye aşık olunacak diye bir şey yok.. aşk zaten bitip gidiyor yillar geçtikce geri kalan sevgi saygı
Japonya' da yasamak isterdim :(
Ama bunun için evlenmeme gerek yok. Sadece uçak parasi 5000 Euro yu buldu mu tamam :D
Amaç yurt dışında yaşamaksa başka içinde duygu olmayan başka yollara kafa yorarım. Amaç yabancı eş/sevgili vb. ise yine başka yolları var :)
Tr kadar guzel ulke var mı be herbir yurdunu sevdiyim insanlari sizdede ne b*k varsa yurtdisiniza sicsinlar.
Karı koca hayatı yaşamayacaksak sadece iş içinse olabilir, ben sevmeden çıkamıyorum evlilik aklımın ucundan geçmez
Aşık olsamda yurtdışında yaşamam..
akif'in dediği gibi..
Canı cananı bütün varımı alsın da hüda
tek vatanımdan etmesin beni dünyada cüda
Tr degerini yurtdiisinda anliyorsun aman ha ole hat yapmayim arkadasalar
Suriyelilere memleketını sattı geldı dıye demediğinizi bırakmadınız gelmiş burada ülkenızı kötülüyosunuz gencler, suriyelileri geçtiniz nerde kaldı osmanlı
Hayır
memleketimde herseyi yapabiliorum
orda gurbetçi burada almancı olamam
sevensoğan ekmek paylaşır gene mutlu olur
Oralar bize tatil keyif yeri ;)
bunu yapan cogu kısı var zaten kagıt uzerınde evlı gosterıyon kendını ve oranın vatandası oluyorsun , evlencen kısılerde salak degıl tabı bunu para ıcın yapıyor ordakılerde
Evlenilir neden? Cunku turkiyede kalip da birine asik olacagin da kesin degil ki mantik evliligi yapip turkiyede kalacagina mantik evliligi yapip yurt disina cik yasam standartlarini arttir en azindan
orda para da lazim olur. oonun icinde yol da ver irsin birileri ne artik
yurtdışında yaşamak için değil de vatandaşlık için belki olabilir duruma bağlı
bir ara düşünmüştüm hatta düşünmekten ileri gitti sonra aşık oldum :) kaldı türkiyede
Ben yurtdışımdayım ve yurtdışında kalmayı düşünüyorum. Türkiye ne kadar iyi olsada doğduğum büydüğüm ailemin olduğu yeri isterim.
Nerde yaşıyorsun ki?
Yurtdisi yaşamak için evleneceksem eğer bu aşık olduğum kişi olmalı. Diğer türlü yurtdışında yaşamak için evlenmeye gerek yok.
bu nebicim is karsi tarafa yazik degilmi sevmedigin biriyle evlenmek sirf yurtdisi icin evlenenler söylüyorum aklinizi toplayin bunun sonu er ya da gec ayrilik olur ve vicdan azabindan kurtulamazsiniz
Yurtdışında 1-2 yıl kalırım ama orada temelli yaşamak istemem. bu nedenle Hayır.
Yurt dışı için sırf para için evlenen çok insan var çevremde, kız olsun erkek olsun garip.
İnsan gibi yaşamak için katlanırım. Bu ülke özgür bir ülke değil ne yazık ki.
Bunu bide türkiyeden yurtdışına yerleşmiş insanlarımız bir anlasa..
özgürlük adi altinda ne anladigina bagli..
benim icin türkiye özgür ülkedir mesela :)
kesinlikse sevmefen evlenmem yurt disi sevsemde evlenmem ben ailemden uzak kalamam
ülkemi bırakamam kaldı ki sevmediğim bir adamla asla.
artık bence eski cazibesi kalmadı
ama işime gelirse düşünürüm
vatandaslik icin evlenmem green carda basvurumuzu duzenli tazeliyoruz umudumuz orada ielts den 7 alirsam ver elini kanada olay budur.
Evlenmem. Yurt dışında yaşamak gibi bir hayalim yok.
yurt dısındayım ben turkıeyden evlenır onuda getırırm
Bazı kişisel meselelerim var o yüzden evlenip giderdim burdan kesinlikle. Ama dil konusunda zorlanırız o ayrı
Hayır, sırf yurt dışında yaşamak için evlilik yapılmaz çünkü.. Ayrıca ''Bülbülü altın kafese koymuşlar vatanım da vatanım'' demiş
Benim için yurtdışı türkiye başkada bir yere gitmek istemem zaten, evlenmem çünkü gerek yok ama gerek olsaydı yahsi cazibedeki gibi yapardım
ben zaten yurtdışında yaşıyorum kıllı ve esmerseniz kimse sizinle evlenmez :) türkiye güzellikte çok geri kalmış