• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir ilişkide "bizi" inşa etmek, "ben"i kaybetmeye değer mi?

Enperatriz
Enperatriz Takip Et
FenomenMaster Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
66
Yapay Zekaya Sor

Buyurun bakalım 💅

Bir ilişkide bizi inşa etmek, beni kaybetmeye değer mi?
Bir ilişkide "bizi" inşa etmek, "ben"i kaybetmeye değer mi?
Cevapla
İlişki Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    1 yıl

    Değmez kimse benliğini kimse için bırakmamalı. İlişkiler kurulur ya da bozulur ama insan kendini kaybettiği zaman gerçekten hiçbir şey onu mutlu etmiyor

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Kesinlikle değer… hayatında hiç “ben” demedim mi insanlar hep bunu eleştirdi … Ölçülü olması gerektiğini İnsanların “ben” demeyi bilmesi gerektiğini Hayatında herkes tavsiye etmiştir…

    aynı kişiler çok çabalarken ben en temiz şekliyle hayatın her alanında … çok rahat başarılı olmamın sırrını soruyorlar….

    ”ben” demiyorum diyorum… ama bundan vazgeçmek çok zor oluyor sonradan insanlar için…özetle #Winner insan modeli olmak istiyoruz diyorlar ama hala “ben” merkezli bakma durumu olabiliyor …

    Tarihte gerçek Başarı kavramını elde etmiş tüm insanlar asla ne o başarıyı ne de kendini ön plana almıştır… Tam tersi daha yüksek değerler için yola çıkmış ve o yolda çok rahat başarıları elde etmişlerdir…

    1
    0 Yorumla
  • cyllell26
    cyllell26 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    İlişkilerde “biz” demek aslında iki tarafında “ben” dediğin şeyi kaybetmesini gerektirmez. İlişkiler iki tarafıda mental ve fiziksel anlamda ilerletmek için vardır.
    Çünkü insanların çoğunluğu, mutlu olduklarında başarılı olurlar. Çok az bir kesim başardığında mutlu olur. İşte bu başardığında mutlu olan insanlar gerçek anlamda, başarılı olmak için kimseye ihtiyaç duymayan insanlardır.

    2
    12 Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      Not: ilişki içerisinde, her iki taraf karakterinden ödün vermez. Karakteri ile ilişkiye katarak varolan şeyi büyütür ( büyütmelidir)

      Yorumla
    • Gonca Ören
      Gonca Ören
      1 yıl

      Merhaba bir cevap yazmadan önce hep diğerlerini okurum ve baktım ki siz benim yazmak istediklerimi çok güzel ifade etmişsiniz. Bir ilişki de ben olamıyorsa insan yani rahat ve özgür bir süre sonra o ilişki de kalmıyor yani bitmeye mahküm oluyor. İnsan ne kadar güzel mutlu heyecanlı olursa olsun sonunda rahat olduğu kendi olabildiği yerde var oluyor.

      Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      Evet maalesef öyle. İlişkilerde karıştırılan bir diğer durumda, özgür olmak ile sorumluluk arasında ki farklı anlamamak. Özgürlük, bireyin sorumluluklarını yitirmeden kendisi, ailesi, sosyal çevresi ve varsa sevgilisi ile huzurlu mutlu bir şekilde var olmasıdır. İlişkiye başlıyorlar ve bu ilişkiyi odak noktası yaparak , diğer tüm varolan şeyleri eksiltmeye başlıyorlar. Sonrası ise hayal kırıklığı oluyor. Bunda tabiki insanın önce kendisine yatırım yapmamış olmasının da etkisi çok büyük. Kendisini tanımayan insan, zihninde mutlaka birşeylere bağımlı olur. Bağımlılıklarda zaten bir insanı her noktada hayal kırıklığına uğratmaya yeter.

      Yorumla
    • Gonca Ören
      Gonca Ören
      1 yıl

      Bu hayatın merkezine koyma durumu çok genel bir sorun. Merkezde olamadığında ilişkiyi bitirme de çok rastladığım bir durum. Genel de kariyeriyle partneri arasında kalan kişi bir süre mücadele veriyor sonrasında arada kalmışlık hissi kişiyi yıpratıp ilişkisinden vazgeçmesine sebep oluyor. İlişki tatil gibi olmalı böyle bir tat vermeli ancak günümüz ilişkileri mesai gibi öyle tatsız öyle zorunlu ve mutsuz.

      Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      Çoğunlukla kariyeri ve ilişkisi arasında kalanlar kadınlar , çekirdek ailesi , sosyal çevresi ve ilişkisi arasında kalan erkeklerdir. Buda biraz eğitim ile alakalı sanırım. İki tarafında öğrendiği ilişkide partneri kontrol etme yöntemleri. Ezberlemişiz gibi hep aynısını yapıp , sonunda yine hayal kırıklığı yaşıyoruz:)
      Düzelir mi bilemem. Ancak burada düzelmesi için herkesin biraz olsun kendisini sorgulayıp ona göre davranması gerekir. Sonuç olarak her insan önce kendisinden sorumludur.

      Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      Evet çoğunlukla ilişkiler mutsuz. İnsanlar ilişki yaşamıyor sanki , savaşıyor :)

      Yorumla
    • Gonca Ören
      Gonca Ören
      1 yıl

      Savaşıyorlar halbuki bu mücadeleye gerek yok gerçek düşman ne istediğini bilmeyen içinde aradığı şeyi hayat amacını hedefini belirlememiş anlık hevesler peşinde koşanlar. Mutlu olmak basitti bunu zorlaştıran farkındalığı gelişmemiş bu konu hakkında bir kez dahi düşünmemiş insanlar.

      Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      Mutluluk asla bir kader değildir , mutluluk aslında eylemdir. Huzur ise ancak zihninde düzen kurmuş insanlar bulur hocam. Keyifli bir konu trafiğiydi. Burada bu kadar kalitesi , Şam’da kayısı:) teşekkür ediyorum

      Yorumla
    • Gonca Ören
      Gonca Ören
      1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🙏🏼 Mutluluk anda kalmaktır eğer zamanı unuttuğun bir yerdeysen mutlusundur ve eğer duvarlarını indirdiğin özgür olduğun bir yerdeysen de huzurlusundur 😇

      Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      İlim ilim bilmektir
      İlim kendin bilmektir
      Sen kendini bilmezsen
      Bu nice okumaktır
      Yunus Emre’nin dizileri ile size iyi geceler diliyorum hocam. Kalın sağlıcakla

      Yorumla
    • Gonca Ören
      Gonca Ören
      1 yıl

      Kendini bilmek tüm bilgeliğin başlangıcıdır 😉 iyi geceler 🌙

      Yorumla
    • cyllell26
      cyllell26
      1 yıl

      Kendini bilen, haddini bilen herşeyi bilir hocam :) kendini bilmek çok önemli. Haklısınız:)

      Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    İlişkide fedakarlık olmalı ama kaybedilen üç beş metal eşya olmalı, koca bir benlik duygusu değil. İnşa edilen biz kavramı da önemli tabi ki ama dünyadaki hiçbir şey kendimizi kaybetmemize değmez.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

22

Cevap

19

Cevap

  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Benliğini kaybeden kişi karşı tarafa göre şekillenmeye mecburdur, her farklı insanda farklı bir ben demektir..

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı.

    Sen ben değil aslı Biz olmaktır. O yüzden ben'liği kaybedioruz

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Tabi ki de değer. ben kendimi kaybedip sevdiğim kadını bulmak isterdim aşkta.. bizi inşa etmek için. ama bunun için aşk ve güven olması lazım

    1
    0 Yorumla
  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bu yani'gi yuzunden ilis'iler yurumuyor zaten.. Butun mesele..

    Ben kalirken biz olabilmekte..

    O'dugu gibi kabullenmekte.. Biz olurken beni kaybetmemekte... ya genel hepimiz herseyi ve herkesi degistirmeyz cabaliyoruz.. Benlikten cikardigimie nie ruhla... Biz olsak ne fayda... :))

    1
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Biz denen şey ben olmadan olmaz önce kendimi bulmalıyım kendime saygı gösterip değer vermeliyim ki bizin temeli sağlam atılsın yanlış anlaşılmasın bencillik degil bu ben mutluysam eğer karşımdakini mutlu edebilirim ben

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    İki "ben" karşılıklı aşk ve güven varsa tek "biz" olmayı başarırlarsa bu iki insanın hayattaki en büyük zaferi olur."Biz" olabilen insanlar yeryüzündeki en mutlu insanlardır bence her zaman🍎💎

    1
    0 Yorumla
  • SonMaskülen
    SonMaskülen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    1 yıl

    Bir ilişki varsa o ilişki sınırları içinde “ben” diye bir kavram olamaz.
    Benim sosyal hayatım
    Benim hayatıma karışamazsın
    Ben istediğim yere giderim
    Ben istediğim kişiyle görüşürüm
    Eğer bu tarz cümleler varsa iki kişi arasında zaten bir ilişkiden söz edilemez.
    Verdiğim örnekler iki cinsiyet için de geçerli

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    iliskinin bitme ihtimali karsisinda biz degil ben olarak kalacagim icin ben kendimi her seye tercih ederim

    2
    1 Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      1 yıl

      Ama üzüm üzüme baka baka kararır denir; biraz esnemek biraz değişmek lazım değil mi

      Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Bir noktada beni yontarak biz inşa ediyorsun ama beni de kaybetmemek lazım. O dengeyi sağlamak biraz zor, ben henüz sağlayamıyorum

    2
    0 Yorumla
  • Aslan-sama
    Aslan-sama Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 523 cevap paylaştı.

    bir ilişki de "ben" cümlesi olmamalı "biz" ibaresi olmalı ama her zaman bir "ben" sözünü bulacaksın

    1
    0 Yorumla
  • Cebeufuk
    Cebeufuk Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 93%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Aa com ilgşnc soru… herkes ilişkide mutlak kendisi gibi olsa cift olamaz, herkes biraz esneyecek bence

    1
    0 Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Değmez. Her güzel şeyin bir sonu var. Hiç sonu olmadı diyelim, ölüm var.

    Ben bilinci her şeyden önemli. Ben ben'i kaybedemem..

    1
    0 Yorumla
  • HamzaAskaroglu
    HamzaAskaroglu Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 809 cevap paylaştı.

    Eğer bir ilişki varsa artık ben kavramı yerine biz kavramı doğuyor. Ben ' nin ağır bastığı bir ilişkinin yürüme ihtimali yoktur çünkü.

    1
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bu gerçekten "biz"i daha güclü , bilgili ve tecrübeli hale getirecekse "ben"i kaybetmeye değer. Öbür türlü değmez hani.

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Değmemeli. İnsanın kişiliğini oluşturan temelleri değiştiremezsin.

    1
    0 Yorumla
  • Portakal_çiçeği3
    Portakal_çiçeği3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bence değmez. İlişki seni eksiltiyorsa zarar veriyordur

    1
    0 Yorumla
  • hislipencere
    hislipencere Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    beni kaybedersen bir süre sonra biz diye bir şey kalmaz

    1
    0 Yorumla
  • TheBourty
    TheBourty Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Biz olmayı inşa ettiğimiz kişi gerçekten doğru kişiyle ben kaybolmaz

    1
    0 Yorumla
  • gecennöfkesıı
    gecennöfkesıı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 96%
    1 yıl

    Hayır tam tersine ben'i kaybetmek için bizi inşa etmelisin

    1
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Beni kaybederek inşa edilen biz den zaten hayır gelmez. Değmez..

    1
    0 Yorumla
  • PASEYDON27
    PASEYDON27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Doğru arazi doğru malzeme ise değer aslında biz olmaktan ziyade kendin olursun.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Değmez ama ikinizde bişiler katiyorsa o bazı özelliklerini sen bazı özelliklerini degiştirebilirsin tabi

    1
    0 Yorumla
  • Minikelebek07
    Minikelebek07 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    1 yıl

    Değmez çok sağlıksız olur her şey seni olduğun gibi kabul etmesi lazım

    1
    0 Yorumla
  • yqğmurbulutu
    yqğmurbulutu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    1 yıl

    İlişki fedakarlık gerektirir ama benliğini yitirecek kadar değil
    Denge kurmak lazım

    1
    0 Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Değeceği insana bağlı

    1
    0 Yorumla
  • AnlamınıBilmekk
    AnlamınıBilmekk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Kişisine göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    kaybettik cok iyi insandi degmedi

    1
    0 Yorumla
  • _Melioraa_
    _Melioraa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 99%
    1 yıl

    Biz olmaya değer ise olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • blackswan92_
    blackswan92_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    güzel söz ama değmez.

    1
    0 Yorumla
  • deninonno
    deninonno Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Ben olmadan biz olamaz ki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Güven yoksa kaybetmeye değer

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Değmez

    1
    0 Yorumla
  • Blacksksksk
    Blacksksksk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 95%
    1 yıl

    Değmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizemnurr9
    Gizemnurr9 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Değmez

    1
    0 Yorumla
  • Eylülgns2
    Eylülgns2 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 938 cevap paylaştı.

    Değmez asla

    1
    2 Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      1 yıl

      Ama herkes baş çekerse, ortak noktada buluşmaya çabalamazsa ilişki olur mu?

      Yorumla
    • Eylülgns2
      Eylülgns2
      1 yıl

      @Cebeufuk biz duygusu beni kaybetmeden de sağlanır

      Yorumla
  • Sademsi
    Sademsi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 43%
    1 yıl

    Evet 🗿

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Değmezmiş yaa

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Değecek briisi lazim

    1
    1 Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      1 yıl

      💐💐❤️ aşık olmak lazım sanki

      Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,4b cevap paylaştı.

    Değmez

    1
    0 Yorumla
  • Rözanans
    Rözanans Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    1 yıl

    Bişe anlamadım

    1
    0 Yorumla
  • SalonBalon
    SalonBalon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 125
    1 yıl

    Değmez böyle iyi

    1
    1 Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      1 yıl

      Kötü tecrübeler mi

      Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir ilişkide "bizi" inşa etmek, "ben"i kaybetmeye değer mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İki kişilik ilişkilerde nasıl "Biz" olunur? 136 cevap verildi
Aşk'ta “Biz” olma fikri sana ne hissettiriyor? 29 cevap verildi
Sizce seven çiftler arasında seni beni bırakıp "biz olmak" mühim bi başarı mı? 9 cevap verildi
Evlilik ve ikili ilişkilerde sen , ben kelimesi yerine biz olmamak bitiş sebebi olabilir mi? 32 cevap verildi
Niye "him" diyene "hıhı" diye cevap verilir? 4 cevap verildi
Her ilişkinin. merak konusu bizden olur mu, biz neyiz , bana karşı ne hissediyor? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨