Üni sınıf arkadaşımdan hoşlanıyordum exi ile barışmış sanırım çok kötüyüm ne yapmalı?

Bok gibi hissediyorum , vazgeçmek zorundayım farkındayım

Güncellemeler
1 yıl
Keşke geçmişi geçmişte bırakıp benimle yeni şeyler yaşayabilseydi diyip duruyorum
Üni sınıf arkadaşımdan hoşlanıyordum exi ile barışmış sanırım çok kötüyüm ne yapmalı?
Cevapla