İlişki yaşadıgim kişiler hep sevgimi iyi niyetimi kullandılar ben artık sevilmeye layık oldugumu düşünmüyorum haksız mıyım?

Asla maddi yük olmadım etmedim küçücük şeyle mutlu oldum bilmiyorum bazı kızlara bakıyorum para olarak görüyor erkeği. Erkekte ona tapiyor bilmiyorum ben ya aldatıldım ya yarabandi oldum en son ilişkimde ilk kez doğru kişiyi buldum dedim evlenmeyi bile düşünüyorduk yarabandi olmuşum resmen
İlişki yaşadıgim kişiler hep sevgimi iyi niyetimi kullandılar ben artık sevilmeye layık oldugumu düşünmüyorum haksız mıyım?
Cevapla