Gecmisim sevilmeyi hak etmedigimi hissettiriyor?

su an 18 yasindayim bugune kadar iki iliskim oldu 11. sinifa kadar hic iliskim olmamisti ilk kez 11. sinifta oldu bu iki iliskide de hicbir zaman sevilmedigimi sadece arzulandigimi anladim. bu tarz seyleri iliski icerisindeyken insan fark etmiyor. iliski icerisinde her sey normalmis gibi geliyor ama ne zaman ki iliskiye en ufak tensel temas giriyor oradan sonra kayis kopuyor. hic gurur duymadigim seyler yasadim. o an farkinda olmadigim cok kucuktum hala oyleyim belki ama su an kendimden nefret ediyorum kimseyle birliktelik yasamadim yanlis anlasilmasin yasadigim en fazla sey bir erkege dokunmakti ama o kadar tiksiniyorum ki su an tum bunlardan ne yapacagimi bilmiyorum sevilmeye layik fegilmisim gibi hissediyorum keske 11. siniftaki halime donebilsem. her gece bunlari dusunup aglamaktan gozlerim aciyor gercekten benim icin cok fazla seyler nasil yaptim yasadim bilmiyorum cok utaniyorum yaptiklarimdan. su an biriyle o kadar guzel anlasiyorum ki o kadar pismanim ki arkamdaki her seyden kendimi onun sevgisine hic layik hissetmiyorum kirli hissediyorum o bunlarin cok daha fazlasini yasamis biri ama ben ona layik hissetmiyorum kimseye konusamaditim icin buraya yazdim bu kadardi.

Gecmisim sevilmeyi hak etmedigimi hissettiriyor?
Cevapla