Bazı hemcinslerim neden erkekleri maddiyat olarak görüyor sadece merak ettim?

Instagram kesfetimde karşıma çıkti aşırı şaşırdım. Bilmiyorum benim annem Avrupali olduğundan bu tarz durumları ayıp olarak görüyor ama bazı kişilere soruyorum sevgiliyi bankamatik olarak kullanmayı normal buluyorlar. Annem hep derdi karşındaki kişinin maddiyatindan çok manevî değerine bak diye o kadar haklıymis ki şu an ki sevgilim asla paramı ödemedi kendi yediğimi içtiğimi ödedim bir kere param yeterli değildi o zaman biraz ekleme yaptı o bilmiyorum çok yanlış zihniyet var Türkiye de bu konu hakkında. Bu arada flörtken sevgilime dedim benim olduğum yerde benim yediğim içtiğim şeyin parasını ödeyemezsin diye
Bazı hemcinslerim neden erkekleri maddiyat olarak görüyor sadece merak ettim?
Güncellemeler
1 yıl
Bir de para yiyen unutulmaz diyenlere bakmayın aksine kendi ayakları üstünde duran kadın unutulmuyor
Bazı hemcinslerim neden erkekleri maddiyat olarak görüyor sadece merak ettim?
Cevapla