Kadının kendi maddiyatından bahsediyorum
Sizce erkekler maddiyat konusunda neden bu kadar tepkili?
Kadının kendi maddiyatından bahsediyorum
Bir kadının iyi bir hayat yaşamak istemesi onları neden bu kadar sinirlendiriyor
Gayet tabi durumu iyi biri ile bir hayat yaşamak her insanın istedigi bir şey.
Para ile sahip olmayacağınız şeyler var bunu da unutmamak gerektiğini düşünüyorum.
Ne kadar katılırsın bilemem.
Satın alınamayacak şeyler var.
Ben kadının erkekte paranın olmasını bu kadar istemesi deki nedeni güç ve diğer insanlara karşı kendini gösterme çabasında olma istegi olduğunu düşünüyorum.
Bir kesim erkeginde bu durumdan rahatsız olarak tepki göstermesi de , kadının bunu istemesi gibi çok normal.
Keşke internet bu kadar ileri düzeye ulaşmamış olsaydı.
Ericson A1018 yıllarına geri dönsek ve hep o yıllarda kalsak.
Belki her şey daha gerçekçi olurdu.
Bir kadın erkeğin limitini bildiği halde sınırları zorluyorsa elbette tepki görecektir... Pamuklara sarmalayıp saracak maddi gücü olan erkek sayısı az. Bu hayalden vazgeçin.. Pamuklara saracak potansiyeli olanlarsa kullanıp atacak kişiler... Ata sözünde olduğu gibi Ayağı yorgana göre uzatmak lazım
Kadının iyi hayat yaşaması için yanındaki adama destek olup, onun kendini tamamlanmasını beklemesi gerekiyor. Onun dışında erkekler kadınların finansal kölesi değil. Sabırla, azimle, sevgiyle desteklediğiniz erkelerden rahat bir hayat istemeye hakkınız yok.
Her erkek kadına iyi bir hayat yaşatmak ister maddi konuda sorun etmesini istemez ama herkesin kendine göre bir maddi gücü bir limiti var bir kadın bunun daha fazlasını isterse erkek zorlanabilir kendini yetersiz hisseder ve karşısındaki kadının onunla para için birlikte olduğunu düşünür buda kırıcı olur onun için erkekler para göz herşeyin daha fazlasını isteyen kadını sevmez
Cevap
43Cevap
Ben kesinlikle saygı duyarım ve isterim bu bireysel bir özgürlüktür aslında bir nevi kadının gücüdür...
Çünkü eziklik göstergesi. Kendi maddi durumu iyi olan bir kadın maddiyata zaten çok takılmaz. Takılan kendi başaramadıklarını karşısındakinde görmek isteyen kadındır, o da iticidir. Maddiyat istiyorsan beraberce çalışıp kazanacaksınız. Kimse kimsenin üstünden geçimini sağlamamalı.
Merhaba kadinlar neden basina buyruk olmak ister
Bizi sinirlendiren bu değil dizi sinirlendiren dizi maddiyat kaynağı olarak görüp hayatında hiçbir başarı elde etmemiş ekonomik özgürlüğünü kazanmamış bütün maddi yükünü Bizim sırtımıza yüklemek isteyip karşılığında hiçbir şey yapmayan bir kadından bahsedip sonra Avaz Avaz eşitlik diye bağıranlardan bahsediyoruz
Çünkü biz ataerkil, erkek egemen bir toplumuz ister kabul edin ister etmeyin ama bu böyle.. Bu yüzden erkekler her zaman kadından daha üstün olmak istiyor özellikle maddiyat olarak haliyle kendisinden fazla kazanan kadını bir hakaret, bir utanç kaynağı olarak görüyor
Bir kadının iyi bir hayat yaşamak istemesinde bir sıkıntı yok. tabiki kazanıp yaşayabilir. Kimsede engel olmaz. ama bir erkekten bunu talep ediyorsa, kendisi karsılıgında masaya ne getirdiğini önemli. yani neyle bunu talep ediyor. Sana iiy bir hayat sunacaksam sen diger kadınlardan farklı ne sunuyorsun bana. AŞK deme yemezlwer
kadının kendisinin kazanıp haarcamasını kesinlikle derstekliyorum hatta bunun için cabalamalılaar.
İyi bir yaşantı herkes ister ama kocası üzerinden geçinen kadınları itici buluyorum kadın da çalışmalı sosyal olmalı günümüzde özellikle insatgramda çok var bu tip kadınlar hayattaki tek başarıları koca parası yemek ve saçma sapan videolarla sözde fenomen olmak
Kadının kendi maddiyatı konusundaki düşünceleri kimseyii ilgilendirmez erkeklerin maddiyatı konusunda da bazı hemcinslerimizin ben fakiirim zeengin koca istiyorum demesi insana bi kendine bak dedirtiyo o yüzden
Kendi paramı sonsuza kadar harcarım istediğim gibi hangi erkek zincir vuracakmış şaşarım:))) Ha sonra onunkini de harcarım asabımı bozarsa.. Benimle başa çıkabilecek birini asla görmedim. Onun için erkek eteğini toplayıp sesini kessin otursun.
Erkekler doğuştan öyle bir karaktere sahipler. Öküzlerle aynı özellikleri barındırıyorlar. Durduk yere sinirlenmeler filan. Boşverin harcayın paranızı. Kazanın biriktirin. Onlar sivrisinek viziltisi gibi dolaşırlar etrafta.
senin kendi şartların iyi ise bu onları neden rahatsız etsin? ama sende yoksa ve sen karşındaki erkeği atm olarak görürsen bu herkesi rahatsız eder
Kendisi kazanip yasayanlarla derdim yok benim. Allah onlara daha çok versin ama zengin birini bulayim da sömüreyim kafasindakiler bence kadinlar için de utanç kaynaği olmali
çok güzel bi kadınla evleneyim yatakta mutfakta iyi olsun çocuklarıma baksın evi çekip çevirsin hatta para kazanıp bana destek olsun ama asla benden bir şey istemesin ona 5 kuruş para yok kafası
iyi hayat yaşamak istiyorsa kazanmalı kimsenin atm si değiliz. erkek para kazandığında kadın bakarım der ama kadın para kazandığında erkeğe ihtiyacım yook der. Anlatabildim mi.
Benim karım milyoner bile olabilir bana koyan bişey olmaz kendi parasını benden sakınıp sakınmadığına kanaat getirdiğimde sakınmıyorsa kendi parammış gibi alır harcarım
Akılcı bulmadıkları için, parayla 28 hemcinsini aynı anda üst üste koyup becerebilmek varken tekiyle yetinmenin saçma olduğunun farkında oldukları için
Her şeyi erkekten beklemenize tepkiliyiz. İşinize gelmeyince kadın erkek eşittir diyorsunuz ama bu maddiyat konusunda hiç da eşit gibi davranmıyorsunuz
İyi hayat yaşamak istemek herkesin hakkı. Ama bunu kendini "eş" sıfatı ile başka birine kitleyip onun imkanlarıyla yaşamak istemesi abes.
kendileri hiç bir şey yapmadan bunu istediği için
kadın otursun erkek çalışsın bi de daha iyi bir hayat beklesin
Şu an hayat pahalı emin ol çok zor kazanılıyor para erkeklerle alakası yok erkek bir eve bakar kadın kazanır kendine harcar
Başlık açıklama ve güncellemeyi okudum.
Türkçe bir kaç cümle yazamamak nasıl bir yetenek böyle inanılmazsın.
babasının evinde 2+1 odada oturan koca evinde 4+1 istiyor. Sanki anasının şeyinde görmüştü o evi de adamdan onu istiyor
Genelde o kadınların isteklerini karşılayamayacak erkekler bu kadar tepkili oluyor bu duruma karşı.
Kendi parasıyla yapsın bir başkasınınkiyle olunca paralı çalışan kadından ne farkı kalıyor iki imzadan başka fark yok💆♂️
Sen hayatin boyunca bir skm yapmayip her seyi karsi taraftan beklemen ne komik herkes babanin oglu mu
Toplumsal yetistirilme tarzi. Anneleri guclu kadin degil ki ne gormusler ki desteklesinler sende annesi calisan erkeklere bak onlar oyle dusunmezler
Buna daha çok parası olmayan erkekler tepkili bence. Reddedilmiş oluyor ister istemez tepkili oluyor
Beni sinirlendirmiyor tabiki en güzel hayatı yasasinlar
Hanımefendiler sadece kaslı uzun boylu ve zengin erkekleri severler. Ben de onlara saygı duyarım.
Armut piş gel ağzıma düş yaptığınız için olabilir mi🙂
Herkes kendini garantiye almak derdinde belki de
Maddiyatı sevmenin adı çıkmış kötü olarak biliniyor
Kendileri Aynı seyi yapamadıklarına kızıyorlar. Kıskanmak diyelim gururlu bi kıskanıs
Çünkü kadın erkek eşit diyerek meydanlarda gezip erkeğin ekonomik gücüyle var olmayı istemek çok yanlış. Erkeklerden para değil sevgi ilgi bekleyin ve verin zaten o erkek sizi kimseye muhtaç etmez hayatını sizi mutlu etmeye adar.
alışveriş ve ticareti bilmediğindendir.
Parası neyse kilosu kaç oaraysa bastırır satın alabilirsin bence de
Eril enerjileri düşük bir şey verirken zorlanıyorlar
Bunu yapanlar Kültürsüz olduklari için gurur yapıyorlar mağaralilar nasıl benden çok kazanır diye
Zorlarına gidiyor olmalı. Ben tepkili değilim, aksine bunu destekliyorum kadınlarda güçlü olmayı öğrenmeli, bunu sadece bir erkekten bekleyip bir erkeğe muhtaç yaşamamalı.
Para erkeğinse etkiler tabiki adam çalışmış kazanmış misal kadın yiyecek yok öyle nir dünya
Erkekler de iyi bir hayat yaşamak istiyor ama kim ona bu imkanları sunacak? Kendisi hariç kimse. Bu yüzden bencillik etmeyin (genelleme yaptım evet)
Hele bu zamanda daha da önemli kişilerin maddi durumu
Kim öyle düşünüyor bilemem ama güzel bir düşünce değil elbette. Halbu ki toplumda herkes için dileğim mutlu kalsınlar , mutlu olsunlar. Sinirlenmek nedir bilmem.
Çalışıp kazandıkları için
Beni sinirlendirmiyor
Hor görüp aşağılamak için
E isteyebilir kim karşı çıkıyor ki
Cünkü evi gecindirmek kimseye muhtac olmamak ister
Parası olmadığı için olabilir
Kadının kendi kazandığıyla mi?
Kendilerine hizmwtci ariyorlar
Benden önce neydin de benden ne bekliyorsun misali
Kadinlari kndine muhtac etmek icin
Yerine göre bazen haklılar da
Çok genelleme olmuş
kend paran yoksa seni neden zengin alsın
Cüzdan değiliz
Kişiden kişiye değişir bu
Maddiyata göre insan secmek igrenc
@seyda028 kişi kendine yakışan kriteri secer
Maddiat
Tepkili değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?