Bir kız haksızlıgını fark edip sizi görmek için 3 saat yol gelse napardınız?

Başta ilişki yaşamak için çok ugraştığınızı çok hoşlandığınızı ama karşı tarafın geçmiş travmalarından dolayı korkuları olduğunu ve bir türlü düzgün bir ilişki yaşayamadıgınızı düşünün ve son noktaya gelmişsiniz. Bitiren bu sefer sizsiniz asla hiç bir aramaya dönmeyip mesajjlarına cevap vermiyosunuz ama kız yaptıklarından pişman ve siz affedin diye bir sürü dil döküyor bunun karsılığını alamayınca son çare sizinle konuşabilmek için sizin oturduğunuz çevreye kalkıp geliyor ve size mesaj atıyor böyle bitmesini istemiyorum biticekse bile doğru dürüst bitirelim diye. Siz ne düşnüürrdünüz ne yapardınız?

Bir kız haksızlıgını fark edip sizi görmek için 3 saat yol gelse napardınız?
Cevapla