Beyler dürüst olun beğenmediğiniz bir kızı yine de arabanızla bırakır mıydınız? detaya lütfen?

Is yerinize yeni bir kız geldi diyelim bu kızın evi sizin yolunuzun üstünde. Siz kibarlık olsun diye isterse çıkışlarda bırakabileceğinizi söylediniz ama kız kibarca reddetti. Aradan iki ay falan geçtikten sonra bir gün kız arabanıza bindi bir durum yüzünden ama ilk defa biniyor. Arabadan inerken siz yine isterse çıkışlarda bırakabileceğinizi tekrar söylediniz vs.
Şimdi soru şu bu erkek kızı bir şekilde güzel bulmasaydi yani kız çirkin olsaydı yine de bu teklifi eder miydi? Sonuçta tek seferlik bir şey değil çıkışlarda hep bırakmaktan bahsediyoruz
Beyler dürüst olun beğenmediğiniz bir kızı yine de arabanızla bırakır mıydınız? detaya lütfen?
Cevapla