bir arkadaşım mini elbise ya da mini bir etek giyiyor. Geçen sene club dj ile takipleşmişti. Başka şehirde yüksek lisans okuyan birisi ile buluştular fotoğraf attı 3-4 ay sonra fotoğrafı sildi. sonra dönem başında bir motorcu ile 2 hafta derslere beraber girip çıktılar.3. hafta hiç konuşmadılar. Arkadaşım kız için niye boyle giyindigi acik yani. erkekleri davet eder gibi dedi. Kız herkesle kibar samimi konuşuyor flörtöz gibi geliyor. ama çıkarcı birisi
bir arkadaşımda tesettürlü bistro ve üni etkinliklerinde erkeklerle tanışıyor. Yurtdışına 4 erkek 2 kız erkeklerin arabalarıyla gittiler ve 4 gün kaldılar. ama sadece ikisi gitmiş gibi instadan paylaştılar. bu dönemde sevgilisi olan kaslı birine yazıyor. kız her fırsatta çocuğun yanına gidiyor. bariz şekilde bildiğiniz yürüyor. Bir fitness hocasını da takip etmiş fotoğrafını beğenmiş ama fitness hocası kıza geri dönüş yapmamış. bir de bu kızın lüks araç ve kaslı erkeklere ilgisi var. Bu kızda ilk başlarda sessiz sakin kendi halinde gibiydi. Ama çok hırslı, egolu, fazla ilgi isteyen. menfaatçi birisi.
Böyle olunca daha mı çok dikkat çekici oluyor. Karşı cins daha çok mu etkileniyor? daha mı değerli olunuyor? Sizce nasıl kişiler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Basit Ucuz bir oroppu olarak bakarım öylelerine
bende ucuz basit kişiler olduğunu düşünüyorum
Öyle zaten bi de kapalı diyorsun tam bir namussuz şerefsiz
evet o beni tamamen şaşırttı ilk sene çok sessiz sakindi bizle bile konuşmuyordu. böyle olduğunu duyunca şaşırmıştım bende
Öyle kızlar genelde ilk başlarda sessiz olur sonra ilgi ortam gördükçe papatya gibi açılır içindeki şeytan gün yüzüne çıkar. Bizim fabrikada da vardı öyle bir oroppu
evet tamda dediğin gibi oldu. senin bahsettiğin kişi nasıldı
Bnmki de kimseyle konuşmazdı kapalıydı dinden imandan kurandan bajsederdi sonra kendinden 15 yaş büyük biriyle konuşmaya başladı fabrikada adı çıktı ama inkar etti abi kardeş gibi konuşuyorız dedi ama kimse inanmadı tabi. O adamla konuşunca bal gibi açıldı kaş merr gibi oldu. Giyinişi falan değişti açıkardan bile daha dikkat çekici şekilde giyinmeye başladı neredeyse adamın kucağına oturacaktı molalarda
sana bir şey diyimmi benim dediğim kapalıda öyle sevgilisi olan üst sınıftan biri vardı. onla ortak derslerimizde çocuğun yanına başta soru sorma bahanesiyle gitti. sonra hep yanında oturdu. ilgisi çok belliydi. çocukta farketti büyük ihtimalle ama kıza soğuk davranmadı.
senin dediğin kızla o erkek arasında bence birşeyler vardır ya.
Hayır gelmez böyle kızlardan Allah bizi korusun. Düşman başına insanın ocağına incir ağacı dikerler bir de benim dedim kız para ve makam mevki avcısıydı yani gözü yükseklerdeydi
ondan o zaman o adama o kadar yakın davrandı.
Kesin vardır hafta sonları arabasına binip gezmişerdir. Aşırı sinsi kurnaz biriydi her şey beklenir o kızdan asla güven vermiyor. Belkide yatmıştır bile
evet olabilir ya. yatmışta olabilirler.
benim dediğim kızda lüks araçlara kaslı adamlara ilgisi vardı. o sevgilisi olan çocukta bayağı kaslı biriydi. büyük ihtimalle o dikkatini çekti. ama yinede sevgilisi olan birine yürümesi hoş değildi.
her şey beklenir ondan. Bi de bana namaz kılıyorum demişti o bile yalanmış
Hayır gelmez böyle şerefsizlerden uzak kalmak gerekiyor
aynen uzak durmakta yarar var ya.
benim dediğim kızda sinsi menfaatçi birisi egolu
boş ver uzak dur ne yaparsa yapsınlar
bencede uzak durmak daha iyi. teşekkürler yorumların için
Rica ederim. İyi günler 😊
Sevisiyor da ondan
sence erkekler nasıl bakar bu tür kızlara
Basit kullanir gecer