Böyle olunca daha mı çok dikkat çekici oluyor. Karşı cins daha çok mu etkileniyor? daha mı değerli olunuyor? Sizce nasıl kişiler?

bir arkadaşım mini elbise ya da mini bir etek giyiyor. Geçen sene club dj ile takipleşmişti. Başka şehirde yüksek lisans okuyan birisi ile buluştular fotoğraf attı 3-4 ay sonra fotoğrafı sildi. sonra dönem başında bir motorcu ile 2 hafta derslere beraber girip çıktılar.3. hafta hiç konuşmadılar. Arkadaşım kız için niye boyle giyindigi acik yani. erkekleri davet eder gibi dedi. Kız herkesle kibar samimi konuşuyor flörtöz gibi geliyor. ama çıkarcı birisi

bir arkadaşımda tesettürlü bistro ve üni etkinliklerinde erkeklerle tanışıyor. Yurtdışına 4 erkek 2 kız erkeklerin arabalarıyla gittiler ve 4 gün kaldılar. ama sadece ikisi gitmiş gibi instadan paylaştılar. bu dönemde sevgilisi olan kaslı birine yazıyor. kız her fırsatta çocuğun yanına gidiyor. bariz şekilde bildiğiniz yürüyor. Bir fitness hocasını da takip etmiş fotoğrafını beğenmiş ama fitness hocası kıza geri dönüş yapmamış. bir de bu kızın lüks araç ve kaslı erkeklere ilgisi var. Bu kızda ilk başlarda sessiz sakin kendi halinde gibiydi. Ama çok hırslı, egolu, fazla ilgi isteyen. menfaatçi birisi.

Böyle olunca daha mı çok dikkat çekici oluyor. Karşı cins daha çok mu etkileniyor? daha mı değerli olunuyor? Sizce nasıl kişiler?

Böyle olunca daha mı çok dikkat çekici oluyor. Karşı cins daha çok mu etkileniyor? daha mı değerli olunuyor? Sizce nasıl kişiler?
Cevapla