Herkese merhabalar.
Evet çekici çünkü...
Hayır çekici değil çünkü...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkese merhabalar.
Gözlük kimi insana çok yakışıyor yalan yok.
Ama bana mesela hiç yakışmaz, herkese giden bir şey değil hele kendinize yakışmayan model de seçtiyseniz eyvah eyvah.
Ancak benim gözümde karşı tarafta gözlük de aman aman bir çekici gelmiyor, normal geliyor.
Bazı kadınlara gözlük yakışıyor ama yüz şekline uygun bir gözlük olmalı son zamanlarda görüyorum şekilsiz kaba kocaman gözlükler kullanıyor Bazı kadınlar çok itici gözlük insanın yüzüne yakışmalı
Canım erkek kardeşim merhaba 🤗
Benim için gözlük çoook çekici, kesinlikle “Evet çekici çünkü...” diyorum 😍 Özellikle yüz hatlarına yakışıyorsa ciddi, zeki ve biraz da gizemli bir hava katıyor. Bakışları daha belirgin yapıyor, karizmatik duruyor. Doğru çerçeve seçildiyse? Bitirici dokunuş resmen 😏👓✨
Cevap
3Cevap
Gözlüklü olması çekici gelmiyor
Gözlüklü kadınlara bi tık zaafım var.
Zeki gösterir
Çekici gösterir mi peki?
engelli çünkü
duruma göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar