Sevmediğiniz birinden gelen ilgiden rahatsız olmaz mısınız?

Ben rahatsız oluyorum çok. Bazıları var ya ilgi için biriyle beraber olanlar. Yalnız kalmamak için.

Karşısındakinin ilgisini sevenler o yüzden sevgili olanlar falan. Ben hiç anlayamıyorum bunu

Sevmediğiniz birinden gelen ilgiden rahatsız olmaz mısınız?
Cevapla