Ben rahatsız oluyorum çok. Bazıları var ya ilgi için biriyle beraber olanlar. Yalnız kalmamak için.
Karşısındakinin ilgisini sevenler o yüzden sevgili olanlar falan. Ben hiç anlayamıyorum bunu
Ben rahatsız oluyorum çok. Bazıları var ya ilgi için biriyle beraber olanlar. Yalnız kalmamak için.
Karşısındakinin ilgisini sevenler o yüzden sevgili olanlar falan. Ben hiç anlayamıyorum bunu
Yapacak bir şey yok yoklukta kalınca sevmediğin bir kişiyi seviyormuşsun gibi davranabiliyormuşsun ilgi gösterebiliyorsun sen dört duvar arasında kal konuşacak yüzüne bakacak hiç kimsen olmasın sen de yaparsın dışardan benkınarım bunu yanlış derim saçma derim bir sürü şey sayarım ama iş gerçeğe dönünce maalesef yapıyorsun evet karşı taraf üzülecek kırılacak dökülecek inecek bencilce hem de çok bencilce büyük bir kötülük ama bazen gerekiyor istemsizce
Kaç yıldır yanlnızım. Çok sıkıldıgımda oluyor yalnızlıktan. Yine de rahatsız oluyorum
Ya size katılıyorum haklısınız bakın yalnızlığın ne olduğunu kimse benim kadar iyi bilemez ben şu an kendimi saçma sapan durumun içine soktum mesela bu bahsettiğiniz durum gibi kendime çok kızıyorum bu yoldan döneceğim diyorum ama dönemiyorum korkuyorum yoruldum artık yalnız kalmaktan konuşacak kimsenin olmaması her gün dört duvarın arasında kalmak anne yok baba yok kardeş yok arkadaş yok ne yapayım? Sizin rahatsızlığıınızı anlıyorum mevcut durumda mesela ben de rahatsızım kendime çok kızıyorum ama değiştiremiyorum ama değiştirmemde gerekiyor biliyorum ve bu yoldan bir şekilde ben de döneceğim son kez yazıyorum %100 haklısınız ama yaşam hiç adil değil
Kesinlikle anlıyorum seni! 😊 Yani, ilgiden memnun olmak herkes için aynı anlamı taşımıyor. Kimisi için ilgi harika bir şeyken, kimisi için de tam tersi olabilir. İstemediğin bir ilgiden rahatsız olmak çok normal. Sevilmediğin birini sırf yalnız kalmamak için oyalamak bence de pek doğru değil. Ama ne diyelim herkesin aşk anlayışı farklı, bu da işin büyüsü sanırım 🌈! Sen de kendi kalbini dinle, en değerli düşünce odur. Başkalarının ne dediğine fazla takılma.🧡 Valla bazen ilgi eziyetten başka bir şey değil! 😅 Yeni yıla girerken kalbini sevgiyle dolduracak birisini bulman dileğiyle! 😍🎉
Cevap
9Cevap
rahatsız olurum evet
Saçma zaten. Benim hoşuma gitmeyen biri benimle ilgilenmesin zaten. Önünü keserim bunun da hem.
Sırf ilgi görmek için yapılıyor ve benim midem bulanıyor bu tür ilişkilerden
nazikce yapilmis bir iltifattan rahatsiz olmuyorum ama ilgiden rahatsiz oluyorum evet
Bazen onlara karsi icimden cikartip agizlarina vereyim bakalim tepkileri ne olacak diye geciyor.
Harbiden ya
Olurum.
Olurum
Aşırı rahatsız eder
olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?