ii aksamlar, biliyorum bizde resmi bir kast sistemi yok ama hakan sabancı'yla herkes sevgili olamaz mesela, cunku aileden zenginler. sosyetikler. paran olsa bile uyum saglayamayabilirsin. sirf bu sebepten yasemin özilhan (doktorlar ela) izzet ozilhan'la evlenmeden once ozel unide halkla iliskiler okumustu mesela, universite mezunu olabilmek icin. siz ne diyosunuz? tamirci ciragi, fabrikatorun kizini alabilir mi?
Sınıf farklılıgı olan her ilişki biter mi yoksa çiftler bu farklılıgı aşabilir mi?
Aşılması zor diyorum çünkü tam da dediğin gibi Hakan Sabancı ile ben olamayız mesela çünkü aileden gelen bi aşırı zenginlikleri var, orta halli birisi ve maddi durumu yerinde olmayanın ilişkisi için belki aşılabilir ki burada durumu kötü olanın kadın erkek olmasının fark edeceğini zannetmiyorum ama çok zenginler ancak kendi içerisinde olur diye düşünüyorum
Erkek için sınıf farkının bir önemi yoktur da kadın doğası acımasızdır bu konuda. Kadın kendisinden ayda 500 tl az bile kazanan erkeğe saygı duymaz, erkek ise yalıda otursun kasiyer bir kızı görüp onunla evlenebilir.
0 abartı, kadın bir erkekten 50 tl bile fazla kazansın yeri gelir hararetli bir kavgada onun onurunu kırıp üste çıkmak için zaten senden fazla kazanıyorum bile der. Ayrıca kadınlar kendiyle eşit gördüğü erkeği bile istemezler, hemşirelerden aklına gelsin. Çoğunluk hemşirelerin yegane amacı bir doktor bulup onunla evlenebilmektir, koskoca hastanede kendi dengi erkek hemşire mi kalmadı veya başka sağlık çalısanı erkek mi kalmadı da sadece doktor arıyorlar mesela. Abartıyorsun diyebilirsin ama kadın doğası böyle, kadına kızmamak lazım bunu kabullenip buna göre davranmak lazım ki sonrasında pişmanlık yaşanmasın.
İki kişi isterse her şey aşılır ama iki kişi isterse
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Denklik önemli
Her anlamada egitim
Hayat görüşü vs
Bizim toplumda kız fakir olsa çok dert olmuyor ama erkek kizdan daha fakir olursa fena bir aşağılık kompleksi oluşuyor
Herkes her anlamada dengini bulmalı ( mesela ben zengin sosyetik kişiye ayak uyduramam ama aşırı cahil dar görüşlü çok fakir birine de ayak uyduramam )
Davul bile dengi dengine demişler. Aşk meşk bir yere kadar tolerans eder bu durumu. Aradaki farklar zamanla kapanmak yerine daha derinleşen bir uçuruma dönüşür ve düştüğünde daha çok acı verir. O yüzden aşk laftır paralı erkek şarttır 😂😌💅
Eee para mutluluk getirmez diyen nereden alışveriş yapacağını bilmiyordur 💅 konu tartışmaya kapalı teşekkürler. Aysel çekirdek getir kavga çıkacak hissediyorum 😌
Kişinin kendini ne kadar geliştirdiği ve yeniliklere ne kadar açık olduğuyla ilgili bence bu durum. Sürekli öğrenmeye açık ve seven bir insanın yapmayacağı bir şey olduğunu sanmıyorum bunun 🤷🏻♀️
Sinuf değil ayni dili konusamamak. Kültür farkliliği bitiriyor. Ayni vrya benzer yasama sahip olunmadiğinda da zaten kültür hayata bakis da ayni olmuyor. Doğal olarak sinif farkliliği evet etkili ama ana sebebi bu
Bence çok önemli değil , varsayalım ki kültür farkı çok , zamanla kendini tamamlar diye düşünüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Bitmesi daha olası duruyor sonuçta davul bile dengi dengine demişler. Aradaki kültür , statü , sosyoekonomik farklar kadınlar için çok önemli oluyor gözlemlediğim kadarıyla erkekler bu durumu daha rahat aşabiliyor da kadınlar daha statülü olursa o ilişki yürümeyebilir
Mümkün değil çağımızın toplum sisteminde (hiçbir zaman mümkün değildi çünkü hiçbir zaman toplum eşitlikçi değildi belki bir dönemler sscb de mümkün olabilirdi)