Din beni gergin bir insan yaptı. Kendi kararlarım ve isteklerim yerine dinin dediklerini yapmaya çalıştım. Nasıl mutlu olurum?

Dindar denilebilecek kadar dikkatliydim. Ama bu dikkatimin bana hep gerginlik oluşturduğunu farkettim. Dışarı çıktığımda akşımda sürekli namazı nasıl jılacağım, abdest durumum vs olmasından çok yoruldum. Kız arkadaşlarımla öpüşmedim, istediğim halde sarılmadım, cinsel içerikli konuşmadım vs. Bunlar bana hep kaybettirdi, ayrıca isteklerimi bastırmaktan da çok sıkıldım. Artık dini çok fazla önrmsemiyorum ama yine de mutlu değilim. Nasıl düzelir bu?

Din beni gergin bir insan yaptı. Kendi kararlarım ve isteklerim yerine dinin dediklerini yapmaya çalıştım. Nasıl mutlu olurum?
Cevapla