Dinden biraz uzaklaştım. Çok mutsuz bir insana dönüştüm, ne yapacağım?

Eskiden 5 vakit namaz kılardım, dini ve bilimsel kitaplar okurdum. Zamanla ibadetleri aksatmaya başladım. şu an namazda kılmıyorum pek. Tüm yaşama isteğim kayboldu diyebilirim, eskiden dua ederdim, hayat için bir amacım vardı. Şimdi sadece yemek iş işe git gel uyu. Nasıl eskiye döneceğim, çok mutsuzum? Elhamdülillah inancım var, sadece eskisi kadar dindar biri değilim. Dine yakın olmayınca, amaçsız bir insana döndüm.

Dinden biraz uzaklaştım. Çok mutsuz bir insana dönüştüm, ne yapacağım?
Cevapla