

Hiç şaşmaz ayrıldıktan sonra ultra güzelleşiyolar, madem böyleydiniz biz niye göremedik? 😀


Hiç şaşmaz ayrıldıktan sonra ultra güzelleşiyolar, madem böyleydiniz biz niye göremedik? 😀
◆ Ayrılık, insanların duygusal ve zihinsel olarak değişim geçirmesine neden olabilir. Kimi insanlar, ayrılıkla birlikte özgüvenlerini yeniden kazanabilir ve daha sağlıklı bir benlik algısı geliştirebilirler.
Bu süreç, dış görünüşe de yansıyabilir çünkü duygusal iyileşme, genel ruh halini ve dolayısıyla fiziksel sağlığı olumlu etkileyebilir.
Ayrıca, bir ilişki sırasında kişi kendini "göz önünde" tutmaya daha az odaklanabilir, fakat ayrılık sonrasında birey, kendisine odaklanarak daha iyi görünme isteğiyle hareket edebilir.
Yani, hem psikolojik hem de duygusal bir etkileşim söz konusu olabilir. 👀
insanların çoğu sevildiğini hissediyorken öyle extra süslenmeye bakıma çok takılmıyor ama ayrılık sonrası kendini daha iyi hissetmek ya da terk edildiyse kendisini motive etmek gibi amaçlarla daha fazla bu tarz şeylere yöneliyorlar hal böyle olunca da ayrılık sonrası güzelleşilmiş gibi oluyor ama bazı ilişkiler de insanı yoran enerjisini sömüren bir hastalık gibi olduğu için ayrılınca o sıkıntılı süreçten kurtulmanın verdiği mutlulukla güzelleşen de olduğu yönünde düşüncelerim
ben de bu dediğine katılıyorum ama mesela saç baş gibi kısımlara olan bakımı azaltırsa dışarıdan bakana sanki bir eksik varmış gibi gelebilir belki ama bilemiyorum da tam
Şöyle düşünüyorum ben zaten sevgilim var ayağına özen göstermiyor beğenen birisi var sonuçta ama ayrılınca çevreye beğilmek için ekstra bakım yapıp güzelleşiyor fikstir
Cevap
3Cevap
tesadüf olabilir ya da bilerek zorlamıştır kendini güzel olmak için
Muhtemelen ikincisi
Sevgiliyi ve eşi bulan kendini salıveriyor. Bu yüzden de ayrıldıktan sonra kendilerine çekidüzen vermek, yenilemek adına güzelleşiyorlar
Ona inat mi böyle bakım yapılıyor valla bilmiyorum 😄
Ayrıldıktan kendimi daha güçlü hissetmek isterim. Yıkılmış havası vermek istemem herhalde o yüzden çok daha şık olmaya çalışırım.
Duygusal bir harp gerekiyor demekki
ülke kadını manyak
Öptüm en güzel yerinden 😘😘😘
Olabilir 💅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?