4 yıllık ilişkimiz var. kendisi beni çok kıskanıyor, kısıtladığıda oluyor bazı arkadaşlarımla görüşmemi istemiyor falan normal mi?

4 yıllık ilişkimiz var. kendisi beni çok kıskanıyor, kısıtladığıda oluyor bazı arkadaşlarımla görüşmemi istemiyor falan normal mi?
Cevapla