Kendisi de yurtdışına gidip geliyor, elinde bir mesleği var ama dünya üzerindeki en kıskanç insan. Taa ortaokuldan beri tanışıyoruz, o zamanlarda bile vardı kıskançlığı, erkeklere laf atardı sırf diğer kızlar çıkma teklifi alıyor da o alamıyor diye. Kendisini öyle tatmin etmeye çalışırdı, biz de onu sert mizaçlı sanardık meğer diğer kızları kıskandığı içinmiş. Lisede sırf sınıfın milletten ilgi gören zeki kızını kıskandığı için derslerini yüksek tuttu, o kızın sayesinde kendi çapında iyi bir üniversite kazandı. Yine memnun olmadı, daha iyi universiteler varken o, ODTÜ'ye girse neden Harvard değil diye sızlanacak bir tip, benim okulum çok da bilinen bir okul değil ama yine de seviyorum mesela.
Şimdi benim bir erkek arkadaşım var, biz buluştuğumuzda o kadar nefretle bakıyor ki ikimize. Erkek arkadaşımla tanışmaya hiç cüret etmedi zaten, hep benim yüzüme bakarak konuşuyor. Onu da kıskandığını hissetmeye başladım. Arkadaşımı gerçekten çok seviyorum ve uzun yıllardır tanıyorum, erkek arkadaşimla da ciddi düşünüyoruz, korona olmasa nişan yapacaktık hatta. Erkek arkadaşım kızdan çok korktuğunu onunla ilişkimi kesmemi istediğini yoksa ilişkimize zarar vereceğini söyledi. Kız hayatında 2-3 kere çıkma teklifi aldı onları da Ürdün prensini beklediği için reddetti, bugüne kadar bir tane bile ilişkisi olmadı ve şimdi ilişkim olduğu için beni kıskanıyor. Mesafe koymalı mıyım?
Şimdi benim bir erkek arkadaşım var, biz buluştuğumuzda o kadar nefretle bakıyor ki ikimize. Erkek arkadaşımla tanışmaya hiç cüret etmedi zaten, hep benim yüzüme bakarak konuşuyor. Onu da kıskandığını hissetmeye başladım. Arkadaşımı gerçekten çok seviyorum ve uzun yıllardır tanıyorum, erkek arkadaşimla da ciddi düşünüyoruz, korona olmasa nişan yapacaktık hatta. Erkek arkadaşım kızdan çok korktuğunu onunla ilişkimi kesmemi istediğini yoksa ilişkimize zarar vereceğini söyledi. Kız hayatında 2-3 kere çıkma teklifi aldı onları da Ürdün prensini beklediği için reddetti, bugüne kadar bir tane bile ilişkisi olmadı ve şimdi ilişkim olduğu için beni kıskanıyor. Mesafe koymalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Anlattığınız şekildeyse kesinlikle mesafeni koy...
Bu kıskançlığı sana zarar verme boyutundaysa mesafe koyman en doğrusu.
Sadece soruyu okudum detayı okumadım cevap verme gereği duydum bende de vardı bu tipden bitane çünkü bunlar ergen düşük IQ lu kişilerdir insanı sadece gereksiz triplerle sıkar boğar sinsi tiplerdir uzak dur ben şahsen uzak durdum..
Böyle bir insanı sevebiliyorsan senin sıkıntın çok daha büyük inan bana.
Kesinlikle koymalısın bu senin hayatın sonuçta uyuz bi arkadaşın yüzünden kendine zehir etme istediğin şeyleri rahatça yap yaşa
Erkek arkadaşının düşüncelerine katılıyorum gerçekten. Bence bir an önce mesafe koy.
Aynı durumu bende yaşadım ve gerçekten iyiki mesafe koymuşum diyorum.
Öyle arkadaşla arkadaşlık edinmez. Mesafeni koy arana.
Kesinlikle onunla iliskini kesmelisin bende de vardı boyle toxic bi arkadas onunla ilişkimi kestim keske daha erken yapsaydim
koyabilirsin