Bir insan neden 21 yasindayken o kadar insna varken gidip 17 yasindaki ergenle sevgili olur xjdjdj cok komik degil mi?

Simdi 4 yas buyuk fark degil normalde ama bu 25 ve 29 gibi yaslar icin gecerli insanin psikolojik gelisimi 25 yasinda kadar devam eder gelisom dinemindedir karakteri duygu kontrolu vb degsiir her sene ayri biri çıkar gibi olur her sene insan farklilasor 17 yas ile 19 ayni değildir mesela dusunce gelisim olarka vb bana lisedeki hocalarim tarihle ilgili soru sorunca 18 ol yıksa anlatmam dedi ama ben 17 yasidnayim hocam ne farki var dedigimde 1 senede cok sey değişir simdi seni yonlendirmis olurum ama seneye bilhi vermis olurum derdi anlamazdim yasadim ayni oldu simdi 19 yasindayim gecen senki benle de cok farklilik var mesela duygularimi yinetmeye basliyor daha olgun dusunuyor daha dertlere kaesi umuraamaz oliyorum seneye daha da gelisecegim kisacasi 21 yasondaki biri gelisim olarak kendinden alttaki birini daha cocuk olaeak dusunen birini neden ister bunu anlamiyorum iliski icin de saglkli degil surekli tartisirlae mesela
Bir insan neden 21 yasindayken o kadar insna varken gidip 17 yasindaki ergenle sevgili olur xjdjdj cok komik degil mi?
Cevapla