Uzun zamandır flörtüm olan kişi onunla sürekli flörtleşiyorum diye rahatsız. Mıç mıçsın sürekli diyor. Bu rahatsızlık normal mi?

İnsanların flörtleşmesi gerekmiyor mu sonuçta? Flörtleşmekten kastı da isminin sonuna - m getiriyorum. Ahmetim gibi. Bu bile ona batıyor biliyor musunuz. Ve çevremde çok beğenilen biriyim. Birçok erkek konuşmak istiyor. Ama benim konuşmak istediğim adam da benim gururumu kırıyor sürekli.

Güncellemeler
1 yıl
Arada bir bunlar yapılır sen her konuşmada böylesin diyor. Ki normal geliyor aşkım canım falan demek. Bir de iş konusunda hayal kırıklığı yaşadı zor zamanlardan geçiyor iyice batıyor yaptığım her hareket
Uzun zamandır flörtüm olan kişi onunla sürekli flörtleşiyorum diye rahatsız. Mıç mıçsın sürekli diyor. Bu rahatsızlık normal mi?
Cevapla