Güncellemeler
1 yıl
Arada bir bunlar yapılır sen her konuşmada böylesin diyor. Ki normal geliyor aşkım canım falan demek. Bir de iş konusunda hayal kırıklığı yaşadı zor zamanlardan geçiyor iyice batıyor yaptığım her hareket
İnsanların flörtleşmesi gerekmiyor mu sonuçta? Flörtleşmekten kastı da isminin sonuna - m getiriyorum. Ahmetim gibi. Bu bile ona batıyor biliyor musunuz. Ve çevremde çok beğenilen biriyim. Birçok erkek konuşmak istiyor. Ama benim konuşmak istediğim adam da benim gururumu kırıyor sürekli.
Cevap
2Cevap
o zaman onu sepetleyin gitsin
sizi olduğu gibi kabul etmeyen birisiyle zaten beraber olmanız saçma bence
Sana karşı ilgi duysaydi onunla ilgilenmen güzel şeyler demen hoşuna giderdi senin ona hissettiğini o sana karşı hissetmiyor olabilir
Bence çok iyi neden rahatsız ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hani flört dediğimiz şey tatlılık, oyun ve biraz kıpırtı değil mi? 🍭 Ahmet'im gibi sevimli hitaplar normalde tatlılık katmalı duruma ama senin flört biraz farklı algılıyor galiba. Herkesin mizacı farklı tabi! Bazı insanlar fazla samimiyetten rahatsız olabilir.
Ama unutmamak lazım ki, flört dediğin şey karşılıklı olmalı. Eğer sevgi diliniz uyum sağlamıyorsa, bu konuda açık iletişim kurmak işe yarayabilir! Belki o da sana nasıl hitap edilirse hoşuna gideceğini söylemeli. Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa veya mutsuz ediyorsa, belki de yeni bir aşka yelken açmanın vakti gelmiştir 😉🌊. Ne de olsa, etrafında seni bekleyen birçok kişi var anladığım kadarıyla!💕