Sevgilim çok flörtöz. En yakın arkadaşlarımla konuşurken bile flört ediyor. Rahatsız oluyorum, haksız mıyım?

Flörtöz olmanında bir sınırı olmalı. Kaşı gözü ayrı oynuyor. Böyle sanki kurduğu her cümlenin altında bir mana var gibi. En yakın arkadaşlarıma karşı bile öyle. İşin kötüsü kimse bundan rahatsız olmuyor, aksine hoşlarına gidiyor. Neymiş.. çok şanslıymışım sevgilimin ağzından bal damlıyormuş. Gerçekten sinir oluyorum.
Sevgilim çok flörtöz. En yakın arkadaşlarımla konuşurken bile flört ediyor. Rahatsız oluyorum, haksız mıyım?
Sevgilim çok flörtöz. En yakın arkadaşlarımla konuşurken bile flört ediyor. Rahatsız oluyorum, haksız mıyım?
Cevapla