Ç𝕠𝕜 𝕤𝕖𝕧𝕚𝕪𝕠𝕣𝕤𝕦𝕟 𝕥𝕖𝕝𝕖𝕗𝕠𝕟𝕦𝕟 ş𝕚𝕗𝕣𝕖𝕤𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕕𝕚ğ𝕚𝕟𝕚𝕟 𝕒𝕕ı 𝕠𝕝𝕦𝕣𝕞𝕦𝕪𝕕𝕦...

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
Ç𝕠𝕜 𝕤𝕖𝕧𝕚𝕪𝕠𝕣𝕤𝕦𝕟 𝕥𝕖𝕝𝕖𝕗𝕠𝕟𝕦𝕟 ş𝕚𝕗𝕣𝕖𝕤𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕕𝕚ğ𝕚𝕟𝕚𝕟 𝕒𝕕ı 𝕠𝕝𝕦𝕣𝕞𝕦𝕪𝕕𝕦...

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
Telefonuma hiç şifre koymadım bugüne kadar. Şahsen kızlar, telefona kendi isimlerinin konulmasını istemektense hiç şifre koyulmamasını tercih ederlerdi :D
Doğru diyosun bak 😂
Aylar önce yapmıştım onu cfvvfbvhbg çok pişmanım çocuğun haberi yok bide bilse dalga geçerdi bak eminim şeyy dicek çennn beni mi sevdin çennn oyşşş falan diye cfhbgbbghbvg
@asdafsfa bide 18 yaş altı diye bfhbfgbf tamam genç gösteriyorsun daaaa ne bilim ffggfgf
Çok seviyorsam yaparım ben ya
Kaç yapcan bakım şu an 😂
Biseyler yapman lazım 😂
Onu sen bulcan 😂
Bulursun bulur 😂
Tombaladan 😂
Evet sallican gelcek 😂
Yani küçük bişey 😂
Yok işte kucuk birisi 1.45 😂
Bacadan evet😂
Güzel olur davsan 😂
Evet davsanito 😂
Davsan şapkadan o çıktı 😂
Yok evcil davsan o 😂
Aslında güzel bak davsan beslemek😂
Marul verirsin 😂
Beslemedik hiç bak davsan 😂
Orası kesin😂
Yok biz onu beslicez hahah buyutcez kamil olcak 😂
Ömürleri ne kadar acaba 😂
Bilmiyorum bak tavşan hic beslemedim
Sana kuş alacağım 😂
Haha o olmaz o benim 😂
Haha kamil yavrusu olursa vercem sana 😂
Kamış olmaz haha
Haha gördün tabi nasıl yakışıklı haha
Yok ya napcan peki 😂
Haha mahkeme kararıyla mi 😂
Hahah nasıl. olcak 😂
Yavrusunu alırsın 😂
Haha gördün tabi güzelliği 😂
Haha nasıl ısırır seni 😂
Haha okadar diyosun 😂
Yooo korkmuyorum 😂
Kamil yabancı sevmez ısırır 😂
Değilsin ama der sen kimsin isririm seni baba kurtar beni haha
Haha eminmisin 😂
Haha kamil isirirsa napcan konusurda 😂
Haha ama ne tatlı değil mi😂
Ne sandın oğlumu 😂
Nasıl benim benim😂
Oğlumu aldı resmen😂
Bak sen ne zamandan beri 😂
Bak sen kuş gitti lan haha
Haha yavrusu ama 😂
Hah taktı oğluma bırak onu haha
Hahah alamazsın 😂
Haha yok ya benim oğlum ama 😂
Yok babası benim 😂
Kus doğurmuş hahah
Bak sen 😂
Kamış kaçmış 😂dedi kaçıyorum
Haha kaccam dedim yeter dedi 😂
Ooo, Cendere1910! Büyük seviyorsun ama bence telefon şifresini sevdiğinin adı yapmak biraz riskli olabilir 😅 Düşünsene, kalabalık bir ortamda herkes gözünü dört açıyor ve bir anlık dalgınlıkla şifrenin tüm ülkeye yayılması işten bile değil! Ben derim ki, aşkını kalbinde sakla ama telefon şifresinde biraz daha dikkatli ol 😉 Telefon şifren için sevdiğin bir sayı kombinasyonu veya unutulmaz bir tarih seçmek daha romantik ve güvenli olabilir. Yeni yıla girerken aşkına tatlı sürprizler hazırlamak belki daha keyifli olur 🎆✨ Ayrıca bu kadar büyük bir aşk yaşadığın için çok şanslısın! 💖 Peki sen böyle bir şifre yapmayı gerçekten düşündün mü? 😊
Cevap
20Cevap
Sevdiğim zaman abartarak seviyorum şifre olarak da yaparım fotoğrafını da koyarım bunlar benim için sorun değil
Demekki sen aşk kadınısın erkeğine önem verirsin belli
evet ben yapardım tabi ki de
Güzel
Şifre kodu numeroji. Harf olsa evet.
Kendi ismiyle değil benim ona koyduğum isimle. Adını herkes biliyor. 😂 Olmaz. Telefonum özel.
Yani kimseyi yapmam diyosun 😂
Yaparım ama kendi adıyla değil. Başka koyarım. Bira, viski vb… gibi anladın.
Anladım alkol seviyoruz
Eh biraz. Öernek olarak öyle seçtim.
Ben misal hiç icmem alkol
en iyisi. 👍🏻
Şifreyi neden koyuyorum 😅korunmak amaçlıysa sakıncalı ama fantezi olsun diye koyuyorsam o ayrı, sevdiceğimin adını mıhlarım her yere
Bazı gençler istiyormuş ondan 😂
Aah gençlik😂😂
Ha bak çok değişik 😂
Torunlarına üzülüyorum. Bir zamanlar dedemin yaşadığı topraklardayım ve bol bol saygıyla anıyorum 😜
Haha bu güzeldi bak onların zaman farklıydı harbi 😂
Ya öyleydi tabi peki onlar ne yaptı… 😂nesiller kılık değiştiriyor değişim yok😒
Nesillerde sıkıntı var şu an ondan dolayı
Doğru söylüyorsun, nesilden sinesile aktarılan şu şeyy 😂naletler
Adını farklı sayı ve harflerle şifreleyerek kullanmak bi ihtimal ama direkt adını yapmak hiç benlik değil...
O benlikte değil bak cidden
İsmini değilde numarasının son hanelerini telefonumun ekran şifresi banka pin lerim olarak değiştirdim
Oda aynı sayilir
Evet şuanda öyle :)
Helal olsun devam ozaman doğrumu
Evet bide kolay oluyor mesela diyelim banka şifremi unutunca hemen soruyorum aşkım benim şu şifrem neydi oda söylüyor
Valla ne güzel birbirinizin şifreleri biliyosunuz
Evet ben onun e devlet şifresini bile biliyorum :)
Maşallah güzel askmis ama okadar ben olsam vermezdim 😂
😂Maşallah alalım lütfen
Maşallah diyorum size sende bana maşallah de bakım😂
Sizede maşallah Allah mutluluğunuzu daim etsin
Amin tskrler böyle insanları seviyorum valla enerji veriyor 😂
Enerjim ful valla 😂karnım tok olunca en mutlu insan ben oluyorum
Aç olunca ben bende degilmi diyosun 😂
Kesinlikle evet :)
İyi seni aç bırakmasinlar aman aman 😂
😂Evet lütfen
Tamam söylerim 😂
🤗Allah karşınıza iyi insanlar çıkarsın inşallah
Amin seninde ☺️
Amin Allah razı olsun selametle 🤗
Tskrler Allah'a emanetsin☺️
Çoook eskiden lise yıllarında yapmıştım. Sonra vazgeçtim. Değmeyecek bir insan olduğuna kanaat getirdim ve unuttum.
Hep öyle yaparlar yaparsın ama genede husran hak verdim kimseyi yapma birdaha
27 yaşıma geldim. Ergenlik zamanları işte.
Ben hiç yapmadım yapmamda ondan sanırım kalbin taş
Kimin benim mi taş
Yok benim seninki değildir sanmam
Keşke bende senin gibi olsaydım
Olursun zamanla oluyor bu
Yapmıştım ))
Hatta ilk tamışma tarihimizdi bank kartlarımın şifresi halada öyle kaldı şifreler ama o yok🤣🤣🤣
Ne kadar romantik ben ormantik adamım 😂
Ergenlikte kaldı o benim için hoş geldin bu arada😊
Hoşbulduk gene gizlenebilirim sansür oluyorum 😂
Olsun yakışıır🤗
Yakistimi yoksa fotomu kaldirsam fazlamı ağır geliyor fotolarım 😂
Yaaaa ama konuştuk bunu yaa🥹🥹🥹🥹
Haha baksana ağır gelebilir ama
Agır gelmez öteki türlü bana ağır 😂
Haha sana nasıl agir bakim
Biliyosun
Bilmemmi 😂
Ergen ergen hareketler. Bir de dövme yaptıralım ismini
O daha kötü değil mi😂
Yok gerek yok ne öyle ergen gibi ismini şifre yapacak kadar olsun🤣
Seviyolarmis 😂
Aga sevmeler nerde şimdi moda vermeler 😂😂🫢
Haha doğru bak o
Aynen reis
Maillerimin şifresini adını yapmazsam ne olayim jsjs ben sevdim mi manyak severim
Ciddimi cokmu seversin 😂
😃nolcak ki onun adi olsun
Valla bir aşk kadını gibisin sen ☺️
Aşk beni keko yapıyor
Sor bana pişman mıyımm🎶
Değilsin ben niye olmuyorum ben insan değilmiyim😂
Telefon sifresi ne demek, kart sifrelerimi ikimizin dogum gununu yapmıstım ndkdndkd
Bak onun gibi bişey 😂
İsmini şifre yapmam ama çıktığımız tarihi şifre yaparım
Bak bu güzel jest olur
tanışma tarihini yapıyodum hatırlicak mı diye icnxuxh
Hatırladımi peki 😂
Aşkım yanlış çıktı dedi ☠️
Kandırmış ozaman desene dövelim onu 😂
Başkasıyla olan tarihi hatırlıyor yani srfsz çocuk neyse bitti iyi oldu bdhdhd
Yalnızsin şu an 😂
şş hatırlatma bcxjxts
Değilmisinb😂
öyleyim Cendere sus bxjxj
Ne münasebet ne münasebet nereye kayboldun bakım sen 😂
kxnzjxnh not tekrarı yapıyodum beni mi bekledin fitness hocam bxhxjxj
Tabikide ne notu bakım 😂
hahaha anlıyor musun biyolojiden
Kol kemiklerini anlatayım sana da bzjsns
Fizikten anlarım tabikide anlat bakım 😂
fizik mi xbjxnxj fizyoloji deseydin bari
Ben fizik siz fizyoloji biyoloji okumadım ben kaçıncı senin bakim talebe olmakta zor harbi 😂
kcoxjux ikinci sınıfım ben
Daha çok var desene
bir yıl ön bitirme yapılabiliyor bizde yani bı sene kaldı çok değil bence :d
Ozaman bitcekmi. bakim
Evett o zaman evlenebiliriz Cendere nxixnxu
Hahah ciddimi hemenmi 😂
ciddiyim yeter bu kadar bekledigimiz bence ahaha
Ne ara evlenmeye gittik biz 😂
İstemiyorsan söyle 💔
lxnxuxjx şaka yapıyorum tamam tamam heyecanlanma
Heyecanlanmadimki 😂 her şey çok çabuk gelişti 😂
ahaha bizde böylee
Harbi çok çabuk gelişti zor adamım nasıl ikna ettin beni 😂
zor adamsın tabi seni tavlamak kolay olmadı iki yıldır peşinden koşuyorum unuttun mu kxixnux
Yani bak valla harbi helal olsun kız sana 😂
ne harika bir insanım dimi ya shjzjx
Yani ne ara oldu her şey 😂
belki okulda defterin kitapların arkasına yazardıkta telefon şifresi olarak düşünmedim hiç
O günler güzeldi gül kurutma flean şekilli ad yazmalar
Olabilir seversek bakarız😂
Seversen yapcan he vay kadını bak lan İsmet altına isemesin sonra 😂
O sahneyi yapacam o kız ismete 😂
Yok ya yapmazdım gerek yok öyle şatafatlı işlere
Çok seviyosun ve sevgilin yap dedi sana diyelim
Ne kadar seversem seveyim canım öyle hareketler bana ergence geliyor , sosyal medya şifresini istemek , telefonunu karıştırmak vss ben hiç bir iliskimde böyle saçmalıklar yaşamadım benden de isteyen olmadı bende istemedim karşımdaki insanın özeline saygım vardı karşılıklıydi her şey
Ama kadınlar istiyor bak maviş bunu
Ben istemem hiç istemedim de sosyal medya takip etmekle güven olmaz , güven dediğin şey içten gelir
Siz kadınlar bazen çok şey istiyorsunuz bilirsin cinsini maviş 😂
Yani isteyenler var takip edenler telefon karıştırmak isteyenler vss ama ben saçma buluyorum o tür şeyler ilişkiyi zedeler
Sen benim gibi eski kafasın ondan
Aynen öyle 👍😂 ben eski kafalıyım valla biz öyle şeyler görmedik te yapmadıkta canım
Bende yapmadım hele bana onu yaptircak kadın bu dünyalı olmaması lazım 😂
Haha 👍👍👍😂 bencede boş işler onlar sevgide saygıda güvende kalpten gelir
Evet bak tam boyle bir şey Mavis 😂
Dimi ama 👍😂
Aynen öyle 😂
👍👍👍🥰🥰❤️😂😂
O kadar romantik degilim...
Sana yakışır ama ask soruların adami gizli cendere😂
Yani o benim ama ilk sorumda gizli yaptılar beni 😂
Niye böyle şeyler seni bulur acaba olmazı oldurdun sanirim
Yani o güzel soru gizlide kaldı 😂
boş ver buda böyle olsun
Ama dönerde o soru boşa gitti
Gitmedi bence öyle düşünme tanıyan herkes gelmiştir
Yok ben gizli bişey sevmem ondan dolayı
Sevmezsin de yapacak birsey yok elinden geleni yaptın takılma bu kadar
Yok kız dalgasindayim 😂
Aman dalga olsun yoksa takılıp kalıyorsun
Ben fenere takildim Ali koca 😂
Ondan dedim zaten😂😂
Ali Koç ulan bir istifa etmedin bitirdin takımı 😂
Sen öyle dedikçe etcegi varsada etmicek senin duan kabul olmuyor
Niye sende et 😂
Edeyim bari artık sana umut baglamayalim
Yani et kurtar bizi 😂
Allah kurtarsın sizi Amin Amin😂
Aminn 😂
La yok çok basit şifre dediğin şey milletin pıt diye aklına gelmeyeceği bir şey olmalı fjfjfj
Neymiş o girişe bak ankaralimisin sen 😂
😂😂😂 ayyy çok pardon bir an prenses olduğum aklımdan çıktı djdjdj 👸🏼
Prensesmisin nesin la diye girdi 😂 güzeldi ama doğallık severim
Fnfjfj ay gerçek hayatta da oluyor bazen oysaki asko kusko olmayı severim fjfjfj
Ama ruhumda var Ankara bebesi olmak fjfjjf
Ankaralisin yani asko kuşko olma o ne öyle 😂
Değilim 😂
İyi güzel lan 😂 nerelisn
Giresun
Giresun Karadenizlisinn demekki iyi olur Karadeniz kızları
Ben iyiyim jdjddj
Herkesi bilmem Trabzon Rize tarafı sıkıntı evlenirken çok altın istiyor 😂😂
Yok ya sen ne kadar istiyon peki 😂
Hiç ya mühim bir şey değil kilom kadar altın boyum kadar gümüş
Zayıf ve kisayim 161-53 nolucak ki fjfjjffjfj
Maşallah seni alan battı ne özellik var peki 😂
Ayyy canım benim espiriliyim cilveliyim
Çoğu Karadenizli de olduğu gibi beyaz tenli renkli gözlü güzel bir kızım
Daha nolsun kociskomu mutlu ederim kocam da kocam fifjfj
😂😂 gizlisin aç bakım profilini
Yok kocama özel sadece
İyi hadi bakım kocanı bulda sende rahatla bizde 😂
Ay inşallah dhjfjffjfh
Amin diyim boşa gitmesin 😂
Sag ol uyuyayım da belki rüyamda beyaz Mercedesli prensimi görürüm
Yok ya kimmiş o tip önemli sanırım😂
Ben de bilmiyorum kim bana da sürpriz olacak jrjdjd
Hey maşallah bulursun kesin 😂
İnşallah canısı umut fakirin ekmeğidir fjfjfj
Ne diyelim yolun açık olsun bu yolda 😂
Eyvallah ndjf
Eywallah 😂
Sosyal medya şifrem onun adı 😅 (aramızda kalsın, platonik seviyorum 🙄)
Platonik kötü değilmi peki ama sevmissin sen belli
Karşılık yok be, biz de polat gibi mahşerde kavuşacağız anlaşılan! Gerçi orada da beni istemez
İster belki öyle düşünme sevmede sonradan oluyor
İnşallah. Sende durumlar nasıl?
Bende durumlar stabil kafam rahat hayatımda kimse yok iyi yanı
Kendini kandırmıyorsan en iyisini yapıyorsun
En iyisi yalnız olmak unutma genç kalırsın yaşlanmazsin yoksa yaşlandirirlar
Valla çıktı birkaç beyaz tel şimdiden 😅
Kötü olmuş yaş kaçta çıktı
21 şu an
Erken bak benim 35 daha beyaz yok
En iyisi kendini sevmek
Yani bak ondan dert edersin kendine zarar verirsin emin kendini sev spor yap önemli olan bitti kimseyi umursamazsin
Şu kafa yapısına daha önce ulaşsaydım keşke. Teşekkür ederim.
Rica ederim çünkü seni senden başka kimse düşünmez unutma
Bundan sonra unutmam
Helal böyle
Yaptım bile.. telefonu açarken hep aklıma geliyor o beni istemese de.. uygulama şifrelerim de onun doğum tarihi...
Sevmiyormu o kişi seni
Hayır
Evet yapardım.
Bak bu güzel
yapılabilir, mantıklı
Bencede
Kolay bulurlar 😂
Yapmışlığım var
Güzel bak
Telefon ekranına da koyuyorum şifre zaten yok
Yani gerek yok diyosun
Yani yaparım diyorsun ben şahsen bak yapmam kolay olur o
Sen iyisin ozaman
Hayır yapmam...
Katiyen diyosun
yaparım neden olmasın
Kolay olmazmi
Yapmam sanırım hiç yapmadım.😄
En güzelini yapmışsın bence 😂
😂
Kışkırtmak için yapardım tabi
Nasıl yani
Sen sinirleriyle oynarım diyosun 😂
Sendedemi ben gibi kapalı 😂
Hiç öyle şeyler yapmadım ahajsjsjsk
Neden yapmadın sen bakım
O kadar romantik değilim ben
Ormantikmisin yoksa bakım sen 😂
Odunluk var azcık :))
Senden odun olmaz sanmam 😂
Tabi bu zarafete konduramadın odunluğu ama romantizm pek benlik değil. Ben daha samimi neşeli bi tipim 😎
Neselisin samimisin ama sen aşırı kiskancsindir
Bilemedin kıskanç değilimdir ajsjsjsjsjdjd
Senmi haha kesin kesin 😂 ama ben sende en çok o yemeklere şaşırdım onu beklemiyordum 😂
Unutamadın dimi bir de tadına baksaydın onların üffff şok olurdun lezzetinden damak çatlatan şeyler ahahajskskdkdl ama cidden kıskanç değilim 😎
Ciddimi nasıl tadı vermedinki nasıl bakcaz 😂
Hayır ergenler gibi olur
Simdikler seviyorms ama
Yapmam ne gerek var ona
İstiyorlarmış bazen tabiki bencede yapılamaz
O kadar da abartmam.
Yaptırırmisin peki
Simdkilerde öyleymiş
Bencede istiyolarmisda birde 😂
Valla duyalım biz köşeden 😂
Hayir bu cok kolay olurdu 🤣Bulmasi yani
Bulmamasi için ugrascam diyosun 😂
Yok şöyle, çevremdekiler için bulmak kolay olurdu... Sonuçta bilecekler sevdiğim kisiyi 🤣
Bilmesinler diyosun güzel 😂
Sadece şifremi bilmesinler diyorum 😂
Bilmezler korkma telefonun önemli demekki😂
Hiç de onemli degil, ben garantici adamim. Psikolojikmen kotu hissederim boyle bi durumda 😀
Ozaman saklican şifreni 😂
Valla kicini yirtsalar tahminle bulamazlar 😀
2016 -17 de kalmadı mı onlar
Yapan varmış hala
Hayır yapamam..
Bana ters diyosun yani
Bende öyle düşünüyorum düşünce yapın güzel bak senin
Rica ederim 🌹
Kredi kartı şifresi yapmışlığım var
Okadar sevdin yani o kisiyi
Öyle sanmıştım o aldatınca anladım sevmediğimi 🦋
Aldatildin kötü olmuş ozaman ama binevi onda insanın gözü açılıyor
Kesinlikle tam bir uyanış yaşadım
şu an daha gözün açık değilmi
Evet yani umarım galiba sanırım 😄 biraz safım o yüzden duvarları yükselttim insanlarla baş edemem ben fıtratım farklı
Burç ne senin bakim
Şimdi söylersem sen mi safsın dersin ama 😄
Söyle söylerim neyse 😂
28.01.84 Kova 😄
Kova pek bilmem bak 😂 ama sıkıntısı duymadim
Google'a deha/dahi burcu yaz çıkar 🥸
Ciddimi sana sorum sen anlat bakım😂
Hayır asla
Yapmam diyosun sevgili yaparsam ben yaptırım dur 😂 nerelerdesin sen bakım yoksun bu aralar
Klasik üni araya girdi ama sınavlar hala devam ediyor ama sıklıkla değil azaldı artık iş buldum çalışıyırum filan sende ne var ne yok🙂↕️
Bende aynı özel ders yaşıyoruz fitnes hocasıyim unini sormucam binevi tahmin ediyorum
Havalar çok soğuk burada djfj😂
Ankara ayazı verim 😂
-20 bugün😂
Yuh sana versemde islemez nasıl isiniyorsunuz orada 😂
Alıştım artık yıllarfır -12 ye kadar okey gezilir bile 20 kritik ama -30 üstü ise spğuk
-30 da seni kaziriz kanadada 😂
Yakıcı bir soğuk😂
Yakicimi sen dışarı iki adım sonra heykel gibi kalırsın 😂
Yok kalmıyorsun işte😂
Öyle yerdede ne bilim yasanmazki hep seviyomusun orayı 😂
Alıştım😃
Ama genç kalirsin hep soğukta 😂
Yapmacık saçma şeyler
İstiyolar ama kadınlar simdi
Hepsi aynı değil
Farklilari az ama
Umrumda değiller iyi geceler
Niye değiller iyi geceler sanada
İsim değil de doğum tarihi yapmışımdır..😂
Vay kaçtı tarih 😂
Öyle bir kaç sayı😂
Neymiş kodlar 😂
Söyleyemem telefonumu mu karıştırcan yoksa bakim 😂
Telefonna uzanmam zaman alır 😂
Çikolata çikolata var mııı😂
Yaş pasta var verim 😂
Vayy en sevdiğim olur kiii
Vallami sevmesen sasardim zaten 😂
Eh yanii 😂
Başka ne seviyon bakim😂
Sütlaç dondurma bunları çok severim mesela 😂
Sevmedin ttatli mesela 😂
Baklava mesela sevmem veya kabak tatlısı 😂
Kabak sevmiyor sana kabak tatlsi. Alcan😂
Çok kötüsünnn😂
Kabak cilde vitamin verir 😂
Çikolatalı kabak var mı 😂
Yok onuda artık sen uretcen iyi fikir aslında 😂
Harika olur ortak olalımm😂
Olalım nereye açalım turkiye Almanya 😂
Gel mannheim da açalım 😂
Mannheim güzel yer bak sen olur oraya 😂
Anlaştık o zaman ortak 🫡 😂
Anlaştık ama futbola önem veriyosun sakatlık nasıl oldu 😂
İyidir dinleniyorum kilo almazsam bari 😬😂
Sizinn antrenman anlamadimki ben zaten varla yok gibi nasıl antremansa 😂
Sen daha iyi biliyorsun gell 😂
Valla ben eğitirsem sizi üst lige çıkarsınız 😂
Yok vazgeçtim sen bana şimdi çikokatayi filan yasaklarsın olmazzz 😂
O kesin sporcunun şekerle ne işi var 😂
Senin canın hiç çekmiyor mu yaa😂
Yok çekmiyor valla neden acaba 😂
He ya neden sende o kadar enerji tüketiyon 😂
Ama çikolatadan almıyorum bak 😂
Sen ne seversin 😂
Ben et severim 😂
Hiç sevmemm 😂
Neden sevilmez mi😂
Sebzeciyim ben 😂
Olmadı hiç sevmem😂
Çok uyumluyuz 😂
Valla ne kadar uyumluyux ne kadar bir spor uyumun var oda sizin hocaniz nasilda antreman yok sakatlandiriyor sizi 😂
Biraz da benim suçumdu sakatlanmam baçağımda ağrı vardı ama inatla devam oynadım daha kötü oldu 😂
Anfreman yapmadan top oynuyosunuz anlamadım ben sizin sistemi😂
Ya öyle değil kii ben anlatamadım 😂
Anlat bakım 😂
Şimdi mesela kardeşim ayında tekrar başlayacak amtramanlar sezon başlayana kadar çok ağır oluyor antraman topsuz yapiyorsuz ağırlık antraman koşma vs vs sonra sezon başlayınca da daha hafif oluyor anlatabildim mi 😂
Sen forvetmiydin şimdi 😂
Ay evet adamm 😂
Kaç gol attın kadın 😂
Atamadım 😂 seneye inşallah
İnşallah Atcan inşallah 😂
Sen yine geç mi uyuyorsun 😂
Bu zamanlar biraz öyle gibi 🥺
Ya aklın nerede bakimm 🙃
Aklım spor ve uzaklarda 😂
Bu kadar spora aşık birini görmedim ben 😂
Göremezsin 8 yaşlarında futbol oynardım amatör felan futbol
Ama iyi bir şey kolay kolay yaşlanmazsınn
Zaten Benjamin Button gibi adamım 😂
Her ne demekse ben uyumam lazım yarın okul okul 😂
Bak yaz o filmi izle anlarsın 😂 talebe seni hadi uyu bakım 😂
Hiç o toplara girmem.
Sakıncalı mı diyosun
Bana çocukça geliyor. Sevdiğinin adını koluna kazıtanlar gibi.
Banada saçma geliyor ama kadınlar istiyomus bunu biliyomusun
Kaç yaşındaki kadınlar?
Küçükten başlıyor genelde olgun düşünen kadınlar yapmıyor mesela
Çocukken biz de derdik yok adını şuraya yazcam buraya yazcam diye. Tecrübe aldıkça işlerin hiç de öyle olmadığını anlıyor insan.
Sen olgun düşünüyorsun yaş kaç senin
19. Yaşım doğru.
Bayağı olgun konuşuyorsun sen 😂
Masallah de bari🤣
Maşallah memleket neresi kendini yetiştirmissin 😂
İstanbul memleket😀
İstanbul güzel sogukmu orasi şimdi doğru değilmi orada yasiyosun 😂
3 aydır orada yaşamıyorum Ankaradayım İstanbul sıcak Ankara ayaz ndskkdkd
Aha hemşehri sana torpil geçerim artık hemsehrilerime torpilim var Ankara ayazini kucumsuyolar biliyomusun😂
Onlari Ankara'ya bekliyoruz 🤣🤣
Yani bir donsunlar anlarlar değilmi hemşehrim ben seni hiç görmedim sitede fenoymussun sen 😂
Ben sonradan ortaya çıktım supriz yumurta gibi.
Valla sürpriz yumurtasin sen beni gormedinmi hiç 😂
Ben seni çok gördüm
Beni bilir herkeste ben seni sorumda ilk defa gördüm oldumu bu 😂
Sorularda pek aktif değilim ya ondandır
Napiyosun okuyosun doğrumu aktif oldunda gorcem seni artık 😂
Evet Ankara'da okuyorum🤣
Ne okuyosun soruna yazacaktim cinsek sorulara yazmama lüksüm var yazamadim normal soru Sor benim için olur mu 😂
Güzellik bakımda soracağım 🤣
Sence ne okuyor olabilirim bi çıkarımda bulun nickimden filan🤣
Vetenilerlik doğrumu 😂
O ne alaka yav🤣
Kedi diyince aklıma o geldi 😂tüyo ver ama olmadı
Kimya okuyorum
Kimya zorr cokmu aradın onu bakım gazimi😂
Eee oldu olacak kaldığım yerin adresini de bırakayım🤣🤣 yok o özel bilgi söylemem🤣 burada aldığın nefesten fotonu buluyorlar🤣
Ben bilim insanı olmak istiyordum. Nitekim o yola girdim kimya seçerek.
Hadi inşallah olursun orası doğru bulurlar ben enayilikmi yapıyorum foto koyunca peki 😂
Seni bilmem benim başıma kötü bir olay geldi ondan ağzım yanık 🤣
Ne geldi hayırdır öyle kötü bişey yapan varsa söyle kimse kimseyi burada rhaatsiz dahi edemez 😌 ne olduda bakim
Birinin instasından benim instamı bulup sitede insanları kandirmislardı🤣
Yok ya o suç yerinde olsam dava ederdim direk hiç acımam 😂
Edecektim araya kaynadı
Kaynatma bidaha yapar acıma niye taktı bu kişi peki
Detay vermim ya, buralardadır şimdi tanımasın beni.
Erkek mi kadinmi
Kadın🤣
O daha kötü 😂 bu kadınların kadınların düşmanı hala çözemedim en iyi dost bile birden kanlı bıçaklı oluyor 😂
Öyle maalesef
Ondan dikkatli ol
Yapardım iyi fikirmiş bak
Yap ozaman hemen sevdiğini 😂
Bilmiyorum abi yapardım belki 🙂
Değerini bilsinlerde yapalım 😂
Şifreyi mühürle parmak iziyle basarım ben:)
Padişah mührü diyosun 😂
var mı bro bastığın mühür şu an hayatında
Haha sadrazam çıkar bir tane 😂
Haha yok ya 😂
Haha harem yakışır ama sana bro
Harbimi cariye dolu ozaman😂
😂 başlar zor bulunur bro
Bulursun bro çıkar elbbette
Hı hı daha taşa kadar yazardım
Komandolar gibi dağlara yazcam 😁 duymayan kalmasın diye
🙄🙄🙄 gıcık
😒by
Haha bye ama napim hayal ettim seni öyle çok güzel oldu 😂
Konuşma
Konuşma benle ok
Yapardım tabi ki sevdiğim sonuçta 😅
Bak sen aşk kadını çıktın sen 😂
Hahah🤣
Yorumda bak sana birisi yazmış hakkında
Hakkımda oyun çevriliyor şu an sakın elleme kalsın yorum çünkü benim umrumda değil. Tanımıyorum o dedikleri üyeleri. Aslı olmayan iddia...
Yuzlessin benimle diyor sana şu an
Ben niye görmüyorum 🙄 ayrıca kim ki o yüzleşeceğim ne münasebet ya 🤣 istediğini vermiyorum, bulaşmıyorum. Günden güne etiket aldım. Hakkimla mod oldum. burada kimseye zararım yok ki Allah'a havale ediyorum.
Orionyildizi ismi bana diyor ulaşsın diyor
O kim🙄ilk defa duydum
Tanımadığım insana niye ulaşayım ki 🙄 mecbur muyum? Şikayet ediyorum KS ye...
Ne bilim bana ulaşsın diyordu en son şu an 😂
Yav bırak zırlasın zırlasın dursun 🙄 son kez diyorum. Bir daha bu konuda kimseyle muhatap olmayacağım. Ben o dediği kişi ya da kişiler DEĞİLİM. Benim umrumda değilken TÜM SİTENİN NİYE UMRUMDA 😃 BAKIN İŞİNİZe tutma beni aile toplum etiketi alıcam daha 🤣
Al al bol etiket al ne bileyim demekki seni av olarak göze almışlar ozaman 😂
Ben işime bakıyorum. Siz de işinize bakın 😃 🤭 Uber olucam yavvv
Burayı da kulaklarını dikip okuyorlar ha diyeyim sana 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ben ne alaka kız banane benden önce Uber olma ona göre 😂 ben modlar yetiştiriyorum 😂
"Siz" dedim "sen" demedim ki Site sakinleri yanii 😃
Kaç kişi uğraşıyor kız senle söyle bakım 😂
Benim bildiğim bir kişi 😃
Anladım ozmaann tek kişi de düşman çekersin gerçi benim dusmanim yok olacak bir mert insanda göremem 😂
Benim düşmanım var demedim ki... Senin soruna cevap verdim. Benim düşmanım yok olamaz da burayı fazla ciddiye alıyorlar. Hayatları burası olmuş amannn boş ver benim umrumda değil site niye bu kadar heyecan yaptı anlamadım. Neyse onlar kudursun. Beni yeni etiket uberlik için çalışmaya bayyyyy🤣
Haha Uber ne zaman oluyon benden önce olma 😂
Ne bilim 🤣
Hadi ilk kim s olcak 😂
Allah bilir onu da o yorumu silmeyin olur mu?
Silmisler birisi ben silmedim yani
Tamam Allah'a emanet olun hoşçakalın🙋
Saol sende
Yapmazdım o kadar da uzun boylu değil...
Neden seviyorsun ama
Böylesi benlik değil.
Sen ağır kadınsın belli senin modluga noldu bakim
Benim bile haberim yoktu siteye bir girdim modluk yalan olmuş, sitede de zaten ha varım ha yokum...
Sen bu aralar harbi yoksun neden acaba derdinmi var bakım
Derdim olduğundan değil, tercihim bu yönde..
Anladım keyfin yerindeyse sıkıntı yok acid acid 😂
Yapmışlığım var
Sonuç peki degdimi
Evet olurdu
Yaparım. diyosun
Yapmam yapmadım da
Öyle şeyleri sevmem diyosun
Dayidan diyince dedim dayının ismimi 😂 sayıdan benimkisi öyle olur ama karışık harf sayi
Hayır yapmam
En güzeli bence
Yapmıştım 😂😂😂
Bak sen 😂
😂😂😂
Olurdu
Yapardin güzel
Yaptım da
Sonuç ne oldu peki
Olurdu
Yapardın yani güzelmiş helal olsun
Çocukça değilmi peki
Olabilirdi
Yani yapardın
Evet
Güzel ben yapmazdım ama sahsi
Neden
Çocukça değilmi bu sence
Yooo👀
Yapılsın yani 😂
Ben dövmesini bile yaptırırım😔😔
Ciddimi sonuç kalmıştır o
ask cok kirocasin
Anlamadım
yapmazdim okadar abartmaya gerek yok bence
Yani okadari sıkıntı olur
Hayır
En güzeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?