Merhaba arkadaşlar eskiden sevgilim yok diye üzülüyordum şimdide sıkıldım gibi bu normal mi?

Yaşım 23 hayatımda 3 kişi oldu hepsiylede sosyal medyadan tanıştım arkadaş çevrem yok denicek kadar az ilk sevgilim 21 yaşında olmuştu saçma olacak ama kıza çok bağlanmıştım çok sevmiştim güzeldi kız 20 gün sürmüştü buluşup el ele bile gezmemiştik sonra çok zor unuttum 20 gün konuştuğum kızı 7 ay rahat sürdü unutmam hislerimin azalması 1 kişi daha oldu onunlada 2.5 ay sürdü 3 kez buluştuk ondan sonra bir kişi daha oldu onunla 6 ay sürdü baya bir buluştuk onla onunlada bitti şimdi hayatıma yeni birini almak istemiyorum bu normal mi

Merhaba arkadaşlar eskiden sevgilim yok diye üzülüyordum şimdide sıkıldım gibi bu normal mi?
Cevapla