Arkadaşlar uzun zamandır sevgilim yok kendimi eksik hissediyorum normal mi?

Sanki ben bir yapbbozum ve bir parçam eksik gibi oysaki her insan kendine yetebilmeli haksız mıyım? Sizce bir parçam eksik mi?
Arkadaşlar uzun zamandır sevgilim yok kendimi eksik hissediyorum normal mi?
Cevapla