Eski nişanlım neden bana böyle yaptı neden böyle suçlu benmisim gibi davrandı?

Selam ben bundan bir kaç ay önce nişan attım eski nişanlım 6 yıl önce sevmiş olduğu geçmişi ile tekrar konuşmaya başlamış benim için ise o kıza ayrılamam kimseyi uzmeye hakkım yok aileler var demiş evlensemde seni birakmiycak demiş bu arada o kız boşanma asamasindaymis ve ben senin yanında olucam evli olmam seni korumiycam senden vazgececegim anlamına gelmez demis kız bunları bana attı ve nişan attım ailesine durumu anlattım diye gerçek yüzünü gördüm diyor engelledi neden bu şekilde davrandı suçlu ben değilim peki o kızı neden affeti geçmiş gitmiş affetim seni demiş o kızın neden gerçek yüzünü görmüyor da ben ailesine atınca böyle diyor hangimizi sevdi nisanliyken dokundu vs bı yakınlaşma oldu aramızda buna rağmen baglanmasi gerekmezmi o kişiyi neden evliyken yillarca sevmis o bir kez daha birini o kız için bırakmış beni neden bırakmadı peki ben asciyim bu arada sizce

Güncellemeler
1 yıl
Yorumunuz düşünceniz nelerdir cok üzgünüm
Güncellemeler
1 yıl
Neden kimse yorum yapmiyo?
Eski nişanlım neden bana böyle yaptı neden böyle suçlu benmisim gibi davrandı?
Cevapla