Eski sevgilim bana çok kötü davranıyordu bende ayrıldım ama şimdi vicdan azabı çekiyorum o mu suçlu ben mi?

eski sevgilim gerçekten bir hiçmişim gibi davranıyordu sanki ben sevgilisi değilim öylesine arada yazdığı bir kızmışım gibi 10 aylık bir ilişkimiz vardı ilk 4 ayı her şey çok güzeldi bulutların üstündeydim sanki ama birden değişti 1 gün boyunca hiç merak etmedi nerdeyse ve müsait zamanıda çoktu en sonunda ayrıldı ama geri döndü barıştık ama o ilişki içindeyken çok ağlıyordum beni sevmiyor diye bunu ne kadar dile getirsem beni başından savıyordu seviyorum işte sevmesem 10 ay boyunca çıkarmıyım tarzı şeyler aldatma şüphesine çok düşürdü ve büyük ihtimal aldattı bende dayanamayıp ayrıldım ama vicdan azabı çekiyorum o mu suçlu ben mi
Eski sevgilim bana çok kötü davranıyordu bende ayrıldım ama şimdi vicdan azabı çekiyorum o mu suçlu ben mi?
Cevapla