Sevgilim gerçi şu an eski sevgilim beni engelledi ve suçluluk duyuyorum?

Dün sevgilim ile tartıştık. Ben ayrılmak istediğimi çünkü mutlu hissetmediğimi belirttim ve bunları söylerken sinirli konuşmadım gayet sakin konuştum. Sorunun onda ya da bende olmadığını sadece iletişim konusunda çok ayrı frekanslarda olduğumuzu belirttim. Çünkü konuşurken bile çok ayrı düşüncelerimiz vardı. Asla benim ne demek istediğimi anlamıyordu. İletişim konusunda sıkıntı yaşıyorduk. Bunları söylerken gayet sakindim. Onu suçlamadım hiç bir şekilde. Bir şekilde nedense kendini kullanılmış hissettiğini neden böyle hissettiğini anlamadım. Onun duygularını kullandığımı öne sürdü. Halbuki daha 1 hafta önce telefon almak istediğinde benim kredi kartımı kullanabileceğini söylemiştim. Bir kaç gün önce ona yemek sepeti ile iftar yemeği yolladım tek yaşıyor yemek yesin diye. Her zaman ne istediğimi çok açık ve net söyledim. Ama adını koyamadığım bir şekilde bazı şeyler yürümüyordu.
Bu konuşmadan sonra beni eve bıraktı ve bırakırken ben tam dönüp bıraktığı için teşekkür edecektim ki gaza basıp gitti hatta arabanın kapısı açıktı ben de kapatmaya çalışırken kapı hızla çarptı o gaza bastığı için. Geri dönüp camı açıp bana ağıza alınmayacak bir küfürler etti. Sonra whatsapptan engelledi bir kaç kere bir şeyler yazıp tekrar engelledi benim bir şey dememe fırsat vermeden. Sen dengesizsin v. s. v. s ve küfürlere devam etti. Bir miktar dengesiz olduğumu kabul ediyorum ama bu durum benim küfür yememle doğru orantılı olmamalı diye düşünüyorum.
Nedense şu an kendimi kötü hissediyorum hemen bana cevap verme fırsatı vermediği için hem de ben olabildiğince dostane bir biçimde ilişkiyi bitirmeye çalışırken onun böyle aşağılık bir tavır sergilemesinden dolayı.
Sizce neden böyle davranmış olabilir ve ben neden kendimi şu an suçlu hissediyorum. Bana söylediği sözleri haketmedim ve kendimi bir şekilde anlatmak istiyorum.
Sevgilim gerçi şu an eski sevgilim beni engelledi ve suçluluk duyuyorum?
Cevapla