Eski erkek arkadaşıma çok kötü davrandım ama pişmanım. Benden tamamen vaz mı geçmiş?

2 ay önce tanıştık. Beni çok seviyordu, gün içinde fotoğraflarımıza bakıyordu, müzikler ekliyordu. Sonrasında birbirimize karşı büyük hatalar yaptık. O başta yaşını yalan söyledi, 20 yaşındaymış, 23 dedi. Sürekli bir şeyleri kıskançlık yapıyordu, Instagram hesabım vb. Hatta telefona geç cevap verdiğim için eve birini aldığımı bile düşünmüştü. Sonra da yurt dışına gideceğim ve kısa bir süre gazinoda çalıştığım için yalanlar söyleyerek benden ayrıldı. "Ailem öğrendi, istemiyor ama gerekirse onları bile karşıma alırım" dedi ama sonuç olarak terk etti. Çünkü sonunda üzülmek istemiyormuş. Ama iletişimimiz kopmadı. Sonrasında ise yaşını da yalan söylediğini öğrendim. Bunun üstüne dalga geçmeye başladım. "Kardeşim yaşındasın, çocuk, git yaşıtlarınla konuş" gibi şeyler söyledim, hatta ona "istersen sen kardeşimle tanıştırayım" bile dedim. Ortak arkadaşımıza onun hakkında "o benim tek eğlencem şu anda" bile dedim. O da beni kıracak şeyler yaptı, her tartışmada beni engelledi. "İstemiyorum artık seninle konuşmak, yazma bana, niye yazıyorsun ki o bile belli değil" dedi. Ben de her seferinde "ben Almanya'ya gidene kadar konuşalım, sonra zaten konuşmayız" diyordum. O da çok sinirleniyordu. En son arkadaş kalmaya karar vermiştik. Ben de her seferinde onu sevdiğimi inkar ettim, hatta kendime bile. Ama sonrasında anladım ki onu seviyormuşum. 1 hafta önce sarhoşluğun etkisiyle onu arayıp onu unutamadığımı falan söyledim. O da bana karşı duygusal konuştu. İlk kez birini böyle sevdiğini, bu kadar heyecanlandığını söyledi o gün. Hâlâ beni unutmadığını anlamıştım. Üstelik hâlâ benim söylediğim her kelimeyi net hatırlıyor ve benim laflarımı cümlelerinde kullanıyor. Son günlerde ise pek konuşmuyorduk yine ama aramız iyiydi. Çünkü ben de hatalarımı anlamıştım. Öyle günlük mesajlaşmalar oluyordu sadece "nasılsın ne yapıyorsun" gibi. Dün bana mesaj attı, "seninle bir şey konuşmam lazım, müsait olunca söyle arayayım" diye, ben de "müsaitim" yazdım. Bana "kuzenim beni biriyle tanıştırmak istiyor, haberin olsun diye söylüyorum, henüz sevgililik falan gibi bir durum yok ama tanışmayı kabul ettim" dedi. Ben de "ciddi misin" dedim, o da "evet, sen bunu asla öğrenemezdin ama ben haberin olsun diye sana söyledim" dedi. Ben de "hemen bu kadar hızlı mı " dedim. O da "evet, her şey bitti" dedi. Birkaç kez de "daha önce sen beni hiç bu kadar net gördün mü" dedi. Ben de beni nasıl hemen unuttuğunu falan sordum. Sonra da ona "sen beni unutmadın, lütfen yeniden düşün her şeyi" dedim, o da unuttuğunu söyledi, "oluru yok" dedi. Telefonu kapatırken de bana "benimle arkadaş mı kalmak istiyorsun, hiç konuşmamak mı istiyorsun, ne olsun istiyorsun, düşünüp bana yaz hatta ara ama net ol bu defa" dedi. Ben de ona "tamam, ama sen de düşün lütfen her şeyi" dedim. O da "tamam, ben de düşüneceğim arkadaş olarak mı kalacağız yoksa geri dönüşü var mı, tekrar olabilir mi diye" dedi. Sonra "düşünüp haber ver ama eskiden olanlarla ilgili değil, sadece ne istediğini söyle" dedi. Sizce neden böyle yaptı? Ben ne yapmalıyım artık? Unutmalı mıyım tamamen?

Eski erkek arkadaşıma çok kötü davrandım ama pişmanım. Benden tamamen vaz mı geçmiş?
Cevapla