İyi veya kötü yorumlarınız benim için çok önemli. Karar vermem için yardım edebilir misiniz lütfen 🥲?

5 senelik ilişkimiz var ama gercek manada toksik. Her neyse bunları geçtim. Yakin zamanda ailesiyle tanıştım ailesi bana kendini çok güzel tanıttı seni çok sevdik vs falan ama bir gün benim annem yayın açan kendi halinde takılan birisi sevgilim içinden gelip anneme birkaç hediye atmış yayında. Sevgilimin ailesi de aylardan beri annemi gizli gizli izliyormuş fake hesaplardan o gün sevgilim hediye attığında onu görüp bağırıp çağırıp evden kovacak raddeye getirmişler ve o kız bizim için bitti kime hediye atıyorsan defol git onlarla yaşa artık demişler. Ortada olayın benimle alakalı bir durumu bile yokken bu olanlar olmuş. O gün sevgilim evden çıkmış. Çıkma sebebi artık kendi parasına ailesinin karışmasını engellemek onları cezalandırmak için. O gün annesi beni aradı etti sevgilim bana açmamamı yazmamamı söyledi bende onun dediğini yaptım ve sevgilimin annesi sevgilime beni kötülemeye başlamış nerde o seni seven kız hani falan diye fisniklemeye çalışmış. Bu olaydan 2 gün sonra annesiyle wp den konuştuk ve ben yapılana üzüldüğümü vs söyledim yine bir şekilde kendilerini haklı çıkarmaya başladı ama her neyse bu olayı kapattık. Aradan zaman geçtikten sonra hâlen daha yayını izlediklerini fark ettik ve sevgilime onlarla konuşmasını söyledim ve onlara tekrar gittiğimde annesi bana sen rahatsız olduğunu söyleseydin baştan yapmazdık bundan sonra yapmayız dedi. Bende sevindim ne güzel dikkat ediyorlar diye. Ama 1 hafta sonra bir baktım ki başka başka hesaplar açılmış ve hâlen daha devam ediliyor bu yapılanlara. Bu olaylardan sonra ben evrenin bana işaret gönderdiğini düşündüm ve gerçekten evlenmek istemediğime evlensem hayatımın kararacagina karar verdim. Sizce yanlış mı düşünüyorum lütfen destek olur musunuz iyi veya kötü yorumlarınız benim için çok önemli...
İyi veya kötü yorumlarınız benim için çok önemli. Karar vermem için yardım edebilir misiniz lütfen 🥲?
Cevapla