Gün geldi, fark edildin ve asla bana bakmaz dediğin o kişinin sana bakacağı tuttu ve görüşmek istedi.😅
Bu durumda ne yapardın?

Gün geldi, fark edildin ve asla bana bakmaz dediğin o kişinin sana bakacağı tuttu ve görüşmek istedi.😅
Bu durumda ne yapardın?

O bana baktı diye düşünürüm önce 😂
Şakayı geçersem bugüne kadar o bana bakmaz diye kimsenin totosunu kaldırmadım yani niye bakmasın ki benden nesi fazla olabilir gencim güzelim sonuçta.. hıh😂 ama böyle bir ruh hâline bürünmüş olsaydım şaşırırdım sadece..
Bakar elbet bende hiç demedim diyeceğimide sanmıyorum. Biz ona bakar mıyız? O düşünsün bakalım😂😂😝
Kesinlikle 🌟
Kadınlar böyle bir şey yapmayacağı için bu soruyan kadınlar cevap vermeli.
Bu ülkedeki çoğu kadın hâlâ aşkından ölse de gidipte insan gibi duygularını açmaz,
hoşlansa da hemen kabul etmez o nazları öyle bir uzatır ki Mario'nun bütün oyunu bitirip prensesi kurtarması daha kolaydır.
Hatta sevdiği halde hayır der reddeder,
Kendisine bakan birine hiç hoşlanmadığı halde sırf egosunu tatmin etmek ve ilgi görmek hoşuna gittiği için bile bakar, kur yapar ama yanına gelip konuşmak istediklerinde reddeder, baktığını inkâr eder hatta suçlu bile çıkarır.
Yapmaz denilen havasından geçilmeyen kadınlar neler yapıyor biliyorum bizzahi.😅
İşim insan çünkü:)
Yapıyorsa yine kendi çıkarı için yapıyordur sevdiği için değil.
Ki kadınlar kendileri ve çocuklarının dışında kimseyi sevemezler ztn.
Sevgileri, kendileri ve çocuklarının hayatta kalmalarına yarayacak olanaklara sahip koşul ve şahıslardır;
Anne, baba, abi ve en son koca.
Kocası'nın da ruh ve maddi hali ilk evlendiği zamanlardaki gibi sağlamsa.
Neyse kadınların ne tür bir canlı oldukları anlatılmak istense çok büyük ve çözülmesi imkânsıza yakın çok derin bir muamma olduğu ancak tespit edilir.
Ben de aynı fikirdeyim evet fakat bazı istisnai durumlarda yapılması gerekir. Erkek seviyordur kadın da seviyordur e bundan emin olunduktan sonra konuşmakta sıkıntı yok.
Genel bakacak olursak kadınların erkeklere çapkın bakışları ztn ilk adımı atmaktır.
Benim de çapkın kadınlar gözümden düşüyor.
Dünya artık yaşanılacak halden çıktı bütün sistemler bozuk
Yaa bul olay benim lise 2. sınıfta başıma geldi 😂 çocuk okulda çok popüler bir çocuktu bende ona hayrandım tabi çocuğun etrafında bir cok güzel kız var ben plotonik kendi halinde aşk yaşıyorum hayeller kuruyorum vss neyse ikinci döneme geçtik bu çocuk benimle ilgilenmeye başladı sürekli dibimde dolaşıyor geldi çıkma teklif etti hatta okul çıkışı pastaneye gidelim mi dedi ne desem beğenirsin hayırrrrr dedim 😂 sonra bir kaç kaç kere arkadaşı ile haber yolladı neden bilmiyirum kabul etmedim o zaman da bir gariptim ben yaa 😂
Ulaşınca heyecanı kaçmış maviş😅😅
Senin şu anıları anlatma şekline bayılıyorum. Sen yüz yüze konuşurken kesin bıcır bıcırsındır😅💙
Haha 😂 dimi ama birde el yüz mimiklerimide çok kullanıyormusum bir şey anlatırken öyle diyorlar 😂 yaa böyle konular olunca insanın. Aklına anılar geliyor illaki bende kendime gülüyorum 😂
Mimiksiz asla😄
Tabiki 👍 mimik önemli 😂😂
Muhtemelen benim canımcığım 🥰 @fesfs de bir şey anlatırken el kol hareketlerini çok kullanıyordur diye düşünüyorum 😂. Birde bizim hatun atarlı ya birden yerinden kalkar el kol hareketleri filan şekil şukul yapar
@r_engarenkyollar Evet elim döner durur benim nerden bildin 😂 en son adamın tekinin arabasini taslamistim o derece sjsj
Evet tahmin edebiliyorum onu da. Konuşması falanda tane tane öyledir o da. Bende çok mimik yaparım ve biraz anlama sorunluya anlatır gibi detaylı anlatırım😅😅
Hep bunu derler. Tamam biscolata anladık da niye sorunluya anlatır gibisin derler🤣🤣
@fesfs haha 🤣 atarlı hatunum bunu tahmin etmek hiç zor olmuyor🤣 hayel bile edebiliyorum 🤣
@biscolatagirl haha aynı ben işte 😂 bende çok detaya girerim incinciğini cinciğini anlatırım. 🤣 Karşımdaki insanın da detaylarina takılırım 🤣 Benim burcumun özelliği zaten bu detaycı ve dedektif ruhlu olmak 🤣
Evet biliyorum öyle senin burç ve senide tahmin edebiliyorum😅
👍👍🥰🌺🥰❤️🌺🤣😂
🥰🥰♥️🍫
Cevap
75Cevap
Hiç öyle bir şey düşünmedim. Şu bana bakmaz veya bakar gibi bir düşünce içine girmedim. Beğendiğim beni hep beğenmişti...
Bendensin😄🫶🏻
Kimler kimlere bakıyor.. Ne demek o bana bakmaz? Gidin şansınızı deneyin skdndld
Hiç böyle bir düşünceye kapılmadım...
Bende:D
Bu sefer de benim bakasım gelmezmiş 😅
Ahahaha aynen😅😅🍫
Ne gülerim ama 😅🌸
Evet komedi olur😅🌸
Bende ona bakmıyorum 😂
Eee ne demişler gün gelir devran döner😄🌆
O da güzel söz ve bu duruma uygun😄
Yakında sitede de aşk doktoru olacaksın🤣😎
Başkasına söylemekten belkide sana taktikler bitiyordur😁
Piuuu attım gitti ölmeden🚀🚀😅
Msn Ayça🤣
ben kimse için bana bakmaz diye düşünmedim ya da bana bakar diye de düşünmedim. genel olarak kalbimin kapılarını kapattım tüm dünyaya karşı. ve kimseyi de istemiyorum şu an için.. böyle iyiyim.
"O bana bakmaz" dediğiniz biri sizinle görüşmek istese ne yaparsınız?
O niye bana bakmaz? = o benden daha çok güzel/yakışılı,
Bu durum gerçektem düşüncem de oturmayan bir durum yani tam algılıyaıyorum bir insanın neden böyle düşündüğünü.
"bir çiçek ile bahar olmaz" yani bu insan güzel/yakışıklı +? Allah kahretsin onda ki o tip bende olacak tı? Eyvallah ama o tip sende olsa bu sefer de sana zalak diyecektik
İyi de sadece tipten değilki her anlamda olabilir bu. Kişilik, karakter, maddi durum, manevi çevre gibi.🙂
Bu konuda şöyle derin bir şey söyleyeyim öncelik ile hiç bir İnsan başka bir insan ile yapısal olarak eşit bile değildir! Bezer demek ise benzetme ile yapılır ki bu bile kişiye özel bir değerlendirme durumudur. Bundan dolayı kişi kendisi için benden bir tane daha olmayan ben eşsiz bir varlığım öz güvenine sahip değil ise acaba şunu giyseydim daha mı bir farklı güzel ya da daha da bir yakışıklı olurdum, görünürdüm tarzı fikirler üretmesi muhtemeldir.
Bir şey yapmam ne yapayım. Çünkü ben bana bakmayacağını düşünüp mütevazilik yaptığım birine zaten öncesinden karşılıksız duygular da beslemem hali ile. Benim için aşk iki kişiliktir. Bu nedenle hiç bir şey hissetmiyor olduğum biri ile de düz sohbet ederim sadece. Benim için önemli olan bu duyguları karşılıklı olarak aynı anda hissetmektir.
Hayatımda 1 kez oldu bu kızin sevgilisi vardı ve duygularını istemsizce söyledi yanlış anlaşılmak istemeden sadece beni çok beğendiğini havalı vs durduğumu söylemişti çok şaşırmıştım. Üniversitedeki en güzel kızlardan biriydi. Ama arkadaş oldu asla sevgilisi olduğu için yanlış bir şey yapmadık yakışmaz bize diye
Mümkün olabildiğince soğukkanlılığımı koruyup sohbet ederdim. Hazırlıksız yakalanma durumlarında çıkan kaygımı kontrol altına almaya uğraşıyorum ve işe yarıyor gibi şimdilik. Görüşme derken randevuyu kast ettiysen ağırdan almayı tercih ederim. Birisine ısınmadan bir şeylere girişmek bana tatsız geliyor.
Kimleeeer kimlerle beraber oluyor, o yüzden asla o bana bakmaz demem. Ha diyelim öyle bir şey yaşandı ve buluşacaz, ilk görünüm fazla önemli olduğu için kıyafete öneme veririm, erkek selamlaşması yapmicağımız için de güzel bir parfüm sıkarım koku da önemli, zaten sonrası sohbete bağlı.
Baktun olmay bakmayacasun ki sonrada oldu tut eluni vur yollara 😂
😂😂
"Kendine gel kızım, kabul etme!" deyip kendimi tokatlardım. Bana bakmayan kişi yanıma gelip "Senden hoşlanıyorum" dese tuhaf hissederdim.
Hahahah 😅😅
😅😅
O kadar öz güvensiz değilim ama hadi oldu diyelim.. Demek ki bendeki cevheri keşfetti diye düşünürüm, takım elbisemi giyinir ağzımda gülle buluşma yerine giderim.. 😀
Ağızda gül güzelmiş😄
Yeteneklerimi sunmam lazım sonuçta.. 😄
Amaan artık bakmış zaten gül de elinde oluversin😄
Çok klişe olur.. 😄
Etkili ve iddialı olsun peki😄😄
Gerilirdim şimdi ne giysem ne yesem nereye götürsem kafada bin türlü çeşit senaryo kurardım. En iyisi ''bana bakmaz'' diyeceğim kişi gerçekten bana bakmasın.)
Ahahaha😅😅
Böyle bir durum başıma gelmişti. Gayet güzel bir iletişim sonucunda kedilere karşı sevgisi olmadığı için görüşmeyi sonlandırmıştım ve kendisi tarafından Salah diye itham edilmiştim 😃
Kediden olmayacağı hiç akıla gelmeyecek durum.😂
Sizin şey gibi sonu beklenmeyen ama bambaşka sonuç çıkan kedi sonlu film gibi olmuş😂😂
Dünyanın en güzel kızı da olsa kedi sevmiyorsa ve uyuşuk negatif enerjisi varsa bacımdır umurumda olmaz 😃
Farklı bakış. Kedi karşı cinsin önüne geçiyorsa hayvan sevgin yüksek birisin.🙂
Tek çizgim kediler valla
şimdiye dek kimse için bu cümleyi kullanmadım. adım atacağına ihtimal dahi vermeyeceğim tipler adım attı. 😃hiç şaşırmadım desem yalan olur. 😏
Hayat bu şaşırtır😄
o şaşkınlık halen üzerimde. bu nasıl hayat.😂😂😂 çüşş demek istiyorum ama dediğin gibi hayat bu şaşırtır.😮😮😮
Öyle bir şey gelmedi başıma ama ben heyecanlı biriyim kesin heyecandan başıma bir kaza sakarlık getirirdim : )
Oyyşs🥹😘
Bu hiç iyi bir şey değil inan bana 😅
Bakar veya bakmaz konusunu pek ciddiye almam. Duyguların karşılıklı olmasına ve kaderde adı yazılı olana çok inanırım ben. Yoksa bana bakmadı diye kendimi üzecek değilim, ben kendime âşığım bu bana kâfi her zaman sdfsdfdf 😍✌️
Mutlu olurdum ama durumum da orta da tabi ona anlatırdım beni gerçekten seviyorsa her halimle kabullenir eğer maddi açıdan iyi birini istiyorsa maalesef benim gibi biri ile olmasını doğru bulmam ilgi için teşekkür ederim arkadaş olarak kalırız sadece
Gün gelmiş devran dönmüş 😂 o zaman da ben ona bakmam 😄 huyum kurusun
Ahahah kısasa kısas ederim diyorsun😅😅🩷
Yapmışlığım çok var denkleşemiyoruz insanlarla 😂 🤍
😅😅
"O bana bakmaz" diyeceğim kimse yok keenks
Tamam keeennks🤣🤣
Şey değil mi? "ben tamamen ikna oldum" AKSSKJLDFHADKJLSADFASDF
Senin kenks demene güldüm hahahaa yeni hesapla gelmişsin🤣🤣
Hee normalde de kullanıyorum kız ilk defa mı gördün, çok ayb AŞLKSDFAŞSKKFLFKAS
Yani teknik olarak yeni hesap değil ama :d
Öncekini KS-Sistem beni çok sever biliyo musun, hep beni kimse görmesin istiyor, o yüzden hesaplarımı kapatıyorlar DKLAFGHFGASHDSHKAHSGJA
Knk yazıyordun sen sanki. Kural dışı yazarsan kapatırlar biraz daha dikkat etmen gerek böyle durum varsa😌
Yooq kafanda kuruyosun öyle bişi yok DSŞLALŞFKLSFDSA
Walla sitedeki abazanları, gececi boş tayfayı, gündüzcü trolleri, trolleyecek susturacak kimse yok. Ben yardım ediyorum hemde bundan zevk alıyorum hesaplarımı kapatıyorlar
Neymiş efendim çok küfür ediyormuş, yalan awq bu arada
DSMSAFKŞAJFŞLDGBJLSHJGLAKG
Çok da fifii, yenisini açarım rahatke :d
Sen bilirsin valla benim değil senin hesabın😅
Benim hesabımdır zateen, senin olsa duramazsın LŞKSDŞFKLDASFKS
Rahatkeeğ
Yönetime söyle kimse beni yönetemez, ayık olsunlar KLNDFLAFADDAFAS
Bana niye atar yapıyorsun ahahaha 🤣🤣
Duramazsın falan ne alaka 🤣
Ben kendimden sorumluyum senin için dedim yoksa banane arkadaş sen ne yaparsan yaparsın.😄😄
Kız sen danışanlarından etkilenip cümlelere fazla anlam mı bağlamaya başladın bakem AŞLDKSFASKŞJASDFA
Sana niye atarlaniyim kız, sesimi yükseltsem ağlayacaksın ya kıyamam merak etme ALSFAJDLFLJKDDSFASF
Tamam be, ultimatomunu da attığına göre ben gidebilir miyim hocam ALAKDLSFŞJLSFDFSD
O kadar duygusal değilim. Bireysel danışmanlık yapmayı bırakalı zaman oldu. Alanımda farklı bir yerdeyim😅
Gidene dur demeyiz 😅
Uuuu birde hırçıığn LKADFJKADFF
Olur dinlerim bir ara, psikoloji ilgimi çekiyor, aslında yks 1 sene falan olsa çalışmayı düşünedebilirdim walla, insanları izlemek gözlemlemek hrr fena sarıyorr
Alanında başarılı olursun umarııım :)
Afferim kız öğrenmişsin hayatın kuralını AKJLDSFAFDSAFFDA
Evet sarıyor. Teşekkür ederim:)
Çatlak ya😅
Uzun uzun zaman oldu ama fıtratım gereği zaten olmayan bir durum gidene kal demek. Sonradan olmadı😎
Ricaalar efiniğm
LDFKFKDAKAAG Normal değilim, normal olmayı da istemiyorum zaten SŞLKAFDLKSFŞF
Oy çen fıtrat mı yaptın çen, bir de gözlüklü havalı emoji mi atıyon AKŞLSADSKFJKŞADŞKLDFA
Anladım kız, sertsin, dimdik dur bakiyim feminist güçlü kadın hee ŞLDSFASJKLADFDAFAD
Yok bee normalim. Burada biraz öyle olmak gerek. Hep öyle yumuş yumuş olmaz😂😂
Anladım ben anladım aşlkdşkdfsşdfkşaf
Afferiim devamkee
Şimdi sert kız ol bakayım, ben kaçıyorum ŞLADLFADFKDSFKAS
Bayys, iyi gecelerr
Bayysss😆😆
Topuğu gote degdire degdire koşardım ne yapcam baska
😆😆😆
Niyeti ne önce ona kitlenirdim baktım dümen yok yardır gitsin:))
Eee tabi belki boşluğa düştü yazdı, aradı, bakası geldi:D
Bakmaz dediklerim baktı artık bu cümleyi kullanmıyorum.😀
Bakmaz demek evrene ters psikoloji aslında😂😂
Hahahaa😅
Aslında ilk benim dikkatimi çekiyorlardı belki de herkesin dikkatini çekiyorlardı bu daha doğru. Mesela 1 örnek verecek olursam hep denk geldik dikkatimi çekti o beni hiç tanımazken öyle rastlantısal şeyler oldu ki en yakın arkadaşı benjm ilkokul arkadaşım çıktı onun davetiyle o kızla aynı masada buldum kendimi ve o an herkes bizim aramızda bir çekim olduğunu anladı. Hiç beklenmeyen bir anda beklenmeyen durumlar... Ama aslında bu tesadüf değil senin de bahsettiğin evrene ya da karşımıza verdiğimiz bir enerji benim genelde hep böyle oldu🙂
Bağ kesince ve düşünmeyi bırakınca geliyorlar demekki☺️
Düşünce bağından bahsediyorum. Anlık düşundüğümüz şeylerde kısa süreli bağlardır☺️
👍🏻🙂
Aaaa.
Dünyanın en mutlu insanı olurdum 2-3 saniyeligine 😅 sonrası ego
İllaki bir ego patlaması olur😅😅
İki dakika şımartın bizi , ihtiyacımız var demekki 😅😅
Heyecan yaparım üzerime çay filan dökerim ben 😅
Ahahaha o an sana bir şey içirmemek en iyisi😄
İlk başta bir heyecanlanırdım elim ayağıma dolanırdı sevincimden havalara uçardım sonrada onu kendime daha fazla bağlamak için elimden geleni yapardım sonrası evlilik olurdu
Çok güzel bir duygu, bir kamu kurumunda sıra beklerken öyle biri bana selam vermişti hatta epey konuşmuştuk, ama acilen gitmek gerekiyordu ve sonra görüşemedik bir daha.
Bu iş olmaz dediysem kesinlikle ondan kötü bir enerji ve yabanilik hissetmişimdir ki böyle tersine çevrilip, garipsediğim tavırlar yapıyorsa bir çıkarı olduğunu düşünürüm. Açık açıkta sorarım.
Çok mutlu olurum elim ayağıma karışır yani o gün için çok büyük bir özen gösteririm çok güzel bir yere götürürüm herhalde onu heyecanlanırım ya çocuk gibi olurum çocuk ☺️☺️☺️
Valla bugüne kadar ''O bana bakmaz'' dediklerim bakmadı, ''Bakar'' dediklerimde bakmadığını için afallardım galiba. Kendi kendime '' Nasıl oldu bu ya'' derdim.
O bana bakmaz diye düşünmem farklı dünyaların insanıyız derim :) oldu ki görüşmek istedi gider görüşürüm kısmet olursa olur zaten
Heyecandan bayılırım 😅
Ahahaha🤣
Bi kahve içmekten zarar olmaz sanırım. Bu tabiki nezaket anlamında kabul ederim. Görüşme oldu diye yanlış anlaşılma olmaz , diye düşünüyorum.
eger benim çabam olmadan o bana bakmaz diyorsam bakiyorsa bi pamuk tikama operasyonu var demektir egzozu korumaya almak lazim
Ben yanılmam diyerek uzaklaşırım ani bir yalnızlık hissi ile gelmiştir hlşjdsfhf
O bakmaz başkası bakar dert mi şimdi buda aa 😂
Bir yanlışlık oldu herhalde...
☠️💥💥💥
Çok sevinir ama sevindiğimi belli etmemeye çalışırım.
Bende ona bakmam o zaman elde edemeyince daha çekici geliyorlar 😃
Bu seferde ben ona bakmam bakalım kovalıyormu.. Sevgisinden emin olmalıyım dime...
Caydığım zamana denk gelirse görüşmem. İş işten geçer
Başıma gelseydi sanırım kabullenirdim. Sonuçta beğenti var neden reddedeyim
Demek ki gözümde çok büyütmüşüm boş birisiymiş büyüğü bozuldu der yoluma bakarım
Tam da öyle başladı. Şakasına beni bekle geliyorum dedim bekledi...
Baktığım bana illaki bakar kimse bana bakamaz gözleri oyulur 😃
O bana bakmaz dedigim biri yok. İstersem baktiririm.
Kapım her zaman herkese açık. Önyargılı olmamak gerek.
Kesinlikle dilim tutulabilir 😅
Sonuçta bir heyecan yaratacağı kesin
Öyle bir cümle kurmam ama teklif ondan gelirse kabul ederim.
Bilmiyorum açıkcası birisinden hoşlanırsam ve o bana karşılık vermezse bi kaç defa zorlarm olmadı samimiyetimi keserim ve konuşmayız birdaha görüşmek isterse kabul etmem ve o ısrar etmeye başlar ve bende tatmin olmuş olurum görüşmem
Dolaşmıştır, bebek yapacak enayi bulamamistir, yumurtaları omlet olmadan benden çocuk yapmak istiyordur diye düşünürüm.
Nebilim öyle biri yok diye düşünüyorum, yani ben isteyipte bana bakmaz diye vazgeçtiğim olmadı
Görüşürüm hevesim kırılsın
Yine o bana bakmaz derim görüşmem djdj
Haahaha 😅😅
Bizzat yaşandı. Ve çocukta bana açılırken. Utançtan ittim. Ve bitti. Arada karşılaştığımızda hep tuhaf ve uzun bakıyor. Anlamadım
En öncesi bana böyle bir düşünceyi kim olursa olsun düşündüremez bazı durumlarda karşı tarafı değil kendinizi düşünün derim
Hiç bişey artık ben ona bakmıyorum dur
Whuu😎🚀💥
Öyle ama kimsenin begenmesine insafına kalmadık şükür güzellik 🥰
🌸🌸🫶🏻
Bu seferde ben bakmam gjghh
Hahahah öyle bakılmaz bak böyle bakılmaz dercesine🤣🤣
♥️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?