
" Kesin bana bakmaz " dediğiniz kişi sizinle konuşmak ve görüşmek istese, kabul eder miydiniz?

" Kesin bana bakmaz " dediğiniz kişi sizinle konuşmak ve görüşmek istese, kabul eder miydiniz?
Çok uzun yıllar önce çook güzel bir arkadaşım vardı hoşlanıyordum ama asla bana bakmaz diyordum içten içe çünkü dedim ya çok güzeldi 😍😂 baya bir süre sonra ortak arkadaşımız tarafından onunda benden hoşlandığını öğrendim ve o günden sonra kimse için bu bana bakmaz demedim soruyu pas geçiyorum karşim 😂
Benim sevgili bulmak gibi derdim yok pek. bu yüzden de kimseye bana bakmaz ya da bu bana bakar diye değerlendirmem hiç. ve teklif gelirse de duruma göre bakarım ya da aramızda ki uyuma. ama tanımadığım kişiden gelmez zaten
Bu bende o kadar farklı işliyor ki. Özellikle görünüşüne bakarak bunu demem, hoşlanıyorsam da "bana bakmaz" demiyorum. Hoşlanmam için bu duyguya itelenmem gerekiyor. Görünüşle mümkün değil 😄
Hayır etmem beni yalancı çıkaramaz otursun oturduğu yerde ve bakmasın 😄
Cevap
6Cevap
Kimse için kesin bana bakmaz demedim, ama hoşlandığım biriyse kabul ederim
bencede bende kimse bana bakmaz demedim hoşlandığım birisiyle de konuşurum ben her şeyi merak ederim çünkü birden fazlayda yine konuşurum
Öyle dediğim birisi olmadı. İlgimi çeken biriyse konuşmak isterim
Sadce çok ulaşılmaz biri için kesinlikle bana bakmaz derim ama bakınca da soğurum herhalde 🤷
O cümleyi kuran biraz özgüvensizlikten kaynaklı kurmuştur. Görüşürüm
Kesin bana bakmaz dediğim biri yok, büyük ihtimalle de böyle bir cümle kurmam 😎😂
Azicik naz yaparim galiba
Ederim. O da insan..
kesin bana bakmaz demem ki 😄
Olmayacak duaya amin demek o 😂
İşime gelir
Ederiz.
Biraz naz yaparım başlarda
ederim tabi sdfsf
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?