Türk erkekleri egolu mu? Gerçekten kızlarla sıkıntıları ne ki?

Öncelikle şunu söyleyim azerbaycanlıyım kimi tanısam aynı ya abazalar (bu her ülkede var ve değersizler bence, bidaha böyle biriyle olmam hayatımın içine etti) ya da egolular

Sebebi benim azeri olmam mı yoksa başka birley mi? Neden kabalar veya sertler? Daha önce onu birisi aldatmış diye veya nedenini bile bilmediğim sebepler yüzünden neden sert egolu umursamaz davranıyorlar ki? İşin tuhaf yanı ben ilk başta onları redetmiyorum hatta bana ben kısa boyluyum beni beğenmezsin veya sanki onu umursamjyorum gibi düşünüyorlar ama sonradan afedersiniz birtarafkarı kalkıyor

İyi davrandığım için mi yoksa önyargıları mı var azerilere ya da ne ki bunun sebebi?

Türk erkekleri egolu mu? Gerçekten kızlarla sıkıntıları ne ki?
Cevapla