Erkekler neden Türk kızlarının çok egolu olduğunu söylüyor?

Ve böyle söyleyenler her ne hikmetse sadece Türk erkekleri. Çok sayıda yabancı erkekle konuştum hiçbiri de birgün demedi çok egolusun yiaaaa diye... Türk erkeği neden durduk yere bir klişedir gidiyor çok egolusunuz diyor? Acaba konuşmak istememesini ego olarak mı görüyorlar? 🤔🤔🤔
Erkekler neden Türk kızlarının çok egolu olduğunu söylüyor?
Cevapla