Nişanlım ile aram biraz bozukken başkası ile görüştüm. Fakat pişman olup, Nişanlıma daha çok odaklandım ve daha çok sarılıyorum?

Ona sarılıyorum artık, ona daha çok değer vermeye başladım. Gerçekten çok pişmanım nasıl böyle bir şey yaptığımı bilmiyorum Ama kesinlikle bir daha böyle bir şey yapamam onu anladım

Nişanlım ile aram biraz bozukken başkası ile görüştüm. Fakat pişman olup, Nişanlıma daha çok odaklandım ve daha çok sarılıyorum?
Cevapla