Merhaba arkadaşlar,
Yaşadığım bir durumu sizinle paylaşmak ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Yaklaşık 1,5 ay önce eski sevgilisinden ayrılmış olan bir kızla konuşuyorum. Ortak bir arkadaşımız sayesinde iletişim kurduk ve yaklaşık 3-4 gündür sohbet etmeye başlamıştık. Duygularımı ona açıkça belli ettim ve bu konuda bir çekincem olmadı. Ancak şöyle bir şey söyledi: Eski sevgilisini hâlâ unutamadığını, 3 yıllık bir ilişkiyi geride bırakmanın kolay olmadığını ve şu anda kabullenme aşamasında olduğunu belirtti.
Bu konuşmalara rağmen sohbetlerimiz devam ediyor ve aramızda güzel bir enerji olduğunu hissediyorum. Buluşma teklif ettim, ancak bana hazır hissetmediğini söyledi. Bu durum beni anlıyorum ve ona saygı duyuyorum. Fakat ona karşı hislerim oldukça yoğun, bu yüzden durumu fazla zorlamadan yanında olduğumu hissettirmek istiyorum.
Geçenlerde TikTok’ta “Onlara bukette çiçekler, bize boş vaatler” tarzında göndermeli bir post paylaştı. Bunu görünce ona bir çiçek fotoğrafı gönderip “Dolu vaatlere hazır ol” diye yazdım. Beklediğimden çok daha olumlu bir tepki verdi ve bu hoşuna gittiğini açıkça belli etti.
Şimdi düşünüyorum, bu konuşmadan ilham alarak gerçekten bir buket çiçek göndersem doğru bir şey yapmış olur muyum? Çiçek göndermek, hem ona değer verdiğimi göstermek hem de ona olan hislerimi nazikçe ifade etmenin bir yolu olabilir diye düşünüyorum. Ancak bir yandan da “Acaba bu onun üzerinde bir baskı yaratır mı ya da yanlış bir mesaj verir mi?” diye endişe ediyorum.
Sizce böyle bir jest yapmak doğru bir adım olur mu, yoksa zamana bırakıp biraz daha beklemeli miyim? Görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Yaşadığım bir durumu sizinle paylaşmak ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Yaklaşık 1,5 ay önce eski sevgilisinden ayrılmış olan bir kızla konuşuyorum. Ortak bir arkadaşımız sayesinde iletişim kurduk ve yaklaşık 3-4 gündür sohbet etmeye başlamıştık. Duygularımı ona açıkça belli ettim ve bu konuda bir çekincem olmadı. Ancak şöyle bir şey söyledi: Eski sevgilisini hâlâ unutamadığını, 3 yıllık bir ilişkiyi geride bırakmanın kolay olmadığını ve şu anda kabullenme aşamasında olduğunu belirtti.
Bu konuşmalara rağmen sohbetlerimiz devam ediyor ve aramızda güzel bir enerji olduğunu hissediyorum. Buluşma teklif ettim, ancak bana hazır hissetmediğini söyledi. Bu durum beni anlıyorum ve ona saygı duyuyorum. Fakat ona karşı hislerim oldukça yoğun, bu yüzden durumu fazla zorlamadan yanında olduğumu hissettirmek istiyorum.
Geçenlerde TikTok’ta “Onlara bukette çiçekler, bize boş vaatler” tarzında göndermeli bir post paylaştı. Bunu görünce ona bir çiçek fotoğrafı gönderip “Dolu vaatlere hazır ol” diye yazdım. Beklediğimden çok daha olumlu bir tepki verdi ve bu hoşuna gittiğini açıkça belli etti.
Şimdi düşünüyorum, bu konuşmadan ilham alarak gerçekten bir buket çiçek göndersem doğru bir şey yapmış olur muyum? Çiçek göndermek, hem ona değer verdiğimi göstermek hem de ona olan hislerimi nazikçe ifade etmenin bir yolu olabilir diye düşünüyorum. Ancak bir yandan da “Acaba bu onun üzerinde bir baskı yaratır mı ya da yanlış bir mesaj verir mi?” diye endişe ediyorum.
Sizce böyle bir jest yapmak doğru bir adım olur mu, yoksa zamana bırakıp biraz daha beklemeli miyim? Görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer