Görücü usulü tanıştığım kıza ilk buluşmada çiçek götürmek çok mu saçma ve garip olur?

Ben 30 yaşındayım o 27 yaşında 1.5 haftadır mesajlaşıyorduk. Yarın öğlen kahve içmek için sözleştik. İlk tanışma olacak çiçek almak istiyorum ama acaba hakkımda ne düşünür kötü bir anlam çıkarır mı sapık falan diye aklına mi gelir acaba?
Görücü usulü tanıştığım kıza ilk buluşmada çiçek götürmek çok mu saçma ve garip olur?
Cevapla