Sevgiliniz ondan ayrılmak istediğinizi söylediğinizde hayatınızda biri olduğunu iddia etse ne yapardınız?

Hayatımda kimse yok. Tanışmak üzere olduğum ya da köşede tuttuğum biri de yok. Hiçbir erkek yok anlayacağınız. Ama erkek arkadaşım şizofren gibi sürekli bu konuda bana iftira atıyor. Ve böyle düşünmek için hiçbir sebebi de yok. Bana küfür ettiği, hastalandığımda beni yalnız bıraktığı ve psikolojimi bozduğu için artık onu görmek bile istemiyorum. Ondan çok soğudum. Ama bunu söylediğimde hayatında biri var senin diyip hakaret ve küfür ediyor. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız?

Sevgiliniz ondan ayrılmak istediğinizi söylediğinizde hayatınızda biri olduğunu iddia etse ne yapardınız?
Cevapla