Ben geçmişe bakmam tamam sen bilirsin diyip çekip giderim sormam da bir şey


O an ki hissettiklerimi yansıtmadan pekala kendine iyi bak derim.
Başka bir konu da anlamlandıramadığım bir şey var. Bazı kişiler ayrılmak istediklerini söylediklerinde karşı tarafın sebebini vs sormasını bekliyorlar bence bunu soranlar ayrılmak istemiyor daha çok deniyor gibi.
Tamam dedim sadece
Derdim yazacaktım
Sağol sağol
Test edildi onaylandı , bir kac cumle ile nedenlerden sonra tamam dermişim
Okey.
Cevap
6Cevap
500k manevi tazminat ve nafakamı isterim
Ayrılırım ben
Kimseyi zorla tutmam, ayrılmak isteyen birinden ayrılırım napim yani illa yalvaralım mı
Sebebini sorarım mutlaka.. sebebini anlatırken verdiği tepkiler umursama seviyesi mimikler ses tonu vs.. önemli.. ondan sonra kararımı veririm
Paçasından tutacak halimiz yok ya cehennemin dibine kadar yolu var.
Sebebini sorarim benim düzeltmeme imkanım yok ise o zaman güle güle derim
Hakkını helal et derdim birbirimize güzel şeyler kattık yolun bahtın açık olsun der kal sağlıcakla 🤐🙋♂️
Kendi bilir ya uğraşamam
Sen bilirsin benim için hava hoş derim
Eyvallah kendine iyi bak.
Bu kadar
Uzatmaya gerek yok. Susar onaylarım sadece.
Neden ayrılmak istediğini sorardım
kendine iyi bak
Tamam derim
Sq derim aw çocuğu seni
Nedenini sorarım
Tamam derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?