AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
sen sal onu sal önüne bak artık. bide nene diyen var mıymış ya
kekimi ye beni yeme bu ilişki değil ihtiyaç gidermeye dönmüş
O kızı seviyo olma ihtimali var mı
Iyiki 3 sevgilim var yoksa bir an kendimden şüphelenecektm :(
Hmmmm
yok yan bu ne yha oha yani niye sever ki artık?
O kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
saf olma sevmeninde ötesinde bence şeyler var
Nasıl yani
çok seviyor ve baglanmış ona sen aradan çekil bence
Çok seviyo diye mi ikimizi idare etti? O yüzden mi onunla ayrıldıktan sonra bana döndü. O yüzden mi barıştığımızda o kız elimde kalacak dediğim zaman * et onu bunu dedi. O yüzden mi neden aldattın dediğimde yemin ederim iyi değilim ben dedi. O yüzden mi aşk sözcükleri söyledi bana da.
seni yedekte tutmak istiyor işte saf olma bence
Ben öyle düşünmüyorum. Eğer öğrenmeseydim idare etmeye devam ederdi. Öğrendiğim günün önceki akşamı bile telde konuşmuştuk. O kız için arkadaşım diyodu. 2 gün sonra yanıma gelecekti. Ama aldattığını kızdan öğrendim işte
Saf olma bence böyle iki yüzlü adi birisi ileride daha büyük işler de kurar ve fırsatını her buldugunda başkalarıyla birliktelikler yaşar bu gerçek ortada.
Ne halleri varsa görsünler. 3 ay önce iş benden çıktı nasılsa. O kız düşünsün bunları
o kızın aklı bir karış havada herşeye razı görünüyor sen ise sınırları olan ne istedigini bilen birisin asla suçluluk hisetmeyeceksin zeki biri oldugunu onlara göstermelisin.
Kız ondan 4-5 yaş küçük yani 17-18 yaşında. Kız onu çok seviyo bunu biliyorum.
yaşı küçük kızları kullanıo işte bu onun sapıklıgını bile gösterir.
Öyle mi dersin
Bence birçok açıdan degerini bilmeyen dengesiz birisi... Tabi ben idinlemek zorunda degilsin yanında çevrende birbirinden akıllı arkadaşları zaten sa yol gösteriyordur ben kmim ki :/
Burdakilerin fikri önemli olmasa sormazdım zaten
Pekala şimdi ne yapacaksın ne düşünüyorsun? nasıl hissediyorsun?
İyiyim ben bişe hissetmiyorum. Sadece dönsün o dönüşünü görmek istiyorum. Affetmem zaten
senin ugraşacak başka şeylerin yok mu başka :D
Var ama istiyorum işte
tamam gençsin güzelsin akıllısın ama böyle erkekleri elnde oyuncak gibi oynatma bırak ne yapıosa yapsın..
Kimseyi oynattığım yok
peki ozaman siz bilirsiniz ben yanlış anlayabiliyorum bazen özür. 0_O
Tastiklenebilir hatta.
O kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
İhtimal olsaydı onu değil seni seçerdi.
Yanii?
Öyle bir ihtimal yok.
Sevmiyodur diyosun yani
Malesef evet
Anladım
Aynen öyle keyfine ilişki olur :)
Beni terkedip gittiği o kızı seviyo mudur sence?
Ben 9 kişiyi idare ediyorum hem de bu siteden yani 9 unuda seviyormuyum? .. s. s
Seviyo musun bilemem ama iyi ayak değilsin o kesin
Niye öyle diyosn :( 9 unuda seviyorm :(
He he
En fazla ikisinden de hoşlanıyordur.
O ihtimal de var
Bence hicbirini sevmiyordur
Demii. O kızı seviyo olsaydı bana dönmezdi bile
Hem işeyip hem zıçmak gibi, seviyorum ikisini de.
cok karmasik 404not found :X
sevmiyordur sahsen
Bence de
tabiki oyle yalandir
Beni terkedip o kıza gittiği için onu seviyo olamaz mı ?
olabilir sahsn ama sneinki alismaktir
O da alışmıştır bana.
evet ama bu sevmek degildir sizin alisamktir ask degildir
Anladımm
o yuzden sevdim saniyorsunuzdur belki
Sevdikten sonra alışkanlık oluyo zaten. Ama ben gerçekten sevdiğime eminim. Onu bilemem
iste sevdigimiz gun alisirsak sevmis olmuyoruz
Bitti gitti zaten
olur arada öyle şeyler
Seni sevmemiş ilk sevmiş sonra sevgisi bitmiş
Diğer kızı seviyo olsaydı bana dönmezdi diye düşünüyorum. Ayrıca 1 ay boyunca idare etti. Öğrendiğim günün önceki akşam bile telde konuşmuştuk. O kızı sorduğumda arkadaş demişti. 2 gün sonra yanıma gelicekti. İlişkilerini kızdan öğrendim sonra
Kızla araları bozulunca donmuştur belki erkek milletine güven olmaz
Olabilir
sevmiyo tabiki :D
Diğer kızı seviyo olma ihtimali var mı ? 1 ay boyunca ikimizi birden idare etti. Ben öğrenmeseydim devam ederdi.
ikinizinde sevdiği yönleriniz var. adam tamamlıyo işte.
Manyak mı ne
takma
Peki
Bence ikinizide sevmiyo
Bence de
bence tabikide sevmiyordur
Diğer kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
olabilir sen diger kızmısın yanlı anlama
Hayır ben terkettiği kişiyim. Ama onu seviyo olsaydı bana tekrar dönmezdi dimi. Ya da ikimizi birden idare etmezdi diye düşünüyorum
:(((((((8
he seviyordur ineklerde uçabiliyor zaten
O kızı seviyo olabilir mi
Böylelerini düşünmeye bile değmez.
Öyle ama insan takıyo işte
Iki kisiyi idare ederen gevsektir
Terkedip o kıza gitti. Onu seviyo olabilir mi
Huaa sevgisini bölüştürük kardeş payı yapmış
O kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
o şerefsizliktir.
O kızı seviyo olma ihtimali var mı peki
olabilir tabi.
ya seviyorsa diyip kendini ye bitir emi!!!
Şerefsizin tekiymiş
O kızı seviyo mudur sence
ikinizide sevmiyodur
Anladım
sadece biriyle olmak için oluyordur
Demi tek kalmamak için
başka ne olcak bir laf vardır herkes bilmez rum eli bardağı biri olmassa biri daha
Değişik bir sözmüş.
Yani :)
Genelde öyledir ama bir anlık hata da olabilir
Hala beraberler ama
diyemeyiz aç gözlüdür diyebilirz
O kızı seviyo olma ihtimali var mı
tabiki de var hala onunla sonuçta dimi?
İlişkileri yeni ama. Biz 2,5 yıl çıktık
kötü günler yaşıyorsun haklısın keşke daha iyi olsaydı ama
Neyse anladımm
kendisine sormak lazım
Çok apt-alsın.
Bırak artık düşünmeyi.
seven insan 1 tane sever ikisiyle birden oynamaz
Onu seviyo olabilir mi
büyük ihtimalle
Anladımm
hayır asla:DDD
birini sever diğerini düdükler :)
O kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
şahsen kendimi oyuorum şu an birine değer veririm diğeriyle takılırdım nedeni açık biri giderse diğeri yani değer verdiğim kalır yanımda kapiş.
Anladıım
çocuk kişiliksiz değilse öküz değilse birini sever korur kollar eğerki tam aksi ters cevablar veriyorsa sıkıntı var demektir dikkat et.
İkimizi birden idare ediyodu işte ben öğrenmeseydim idare etmeye devam ederdi
hayır ikisinide seviyomuş demeki :D
Ne alaka :/
elbette
Pisluukk
Unut gitsin kanka
Unuttum gitti
hayır safmısın
Peki o kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
olsa böyle bir pislik yapar mı
Yani ikimizi birden idare etmezdi dimi
bence sen onu seviyorsun kendini kandırmak istiyorsun
Hayır sevmiyorum. Sadece dönsün o dönüşünü görmek istiyorum
dönse ne olaçak amacı hayatını eğlendirmek hayatını eğlendiren bir araç olaçaksın sevmiçek ki..
Bende zaten affetmem ki
o zamn neden gelsin boşver biraz gurun kırılı evet ama degmez.
İkisi de yaşattıklarını yaşasın istiyorum
bence kendine yazık edersin böyle anlamsız şeylerden ğideçeğine daha degrli şeylere ğitmelisin. diyelim oldu neden temizliğini versin ki.. daha güzelleşmen gerekirken. istersen arkadaş olabiliriz
Yok saol
Hayir sevmiyor
Onu sevmiyo mudur
Hayır.
O kızı seviyo olma ihtimali var mı sence
Evet.
Anladım
Eyvallah. :)
Abaza la bı
Evet kesin öyle. O kızı seviyo olabilir mi sence
Hayır sanmam bu tipler kimseyi kolay kolay sevmez elinin altında tutmuştur belkş
Olabilir. Kız onu çok seviyo belli
Olabilir mümkün^^
Birini seviyor
Hayır
O kızı seviyo olma ihtimali var mı peki
Birini evet diğeri takılmalıktır
Ben terkettiği kızım. Yani ikimizi birden idare ediyodu. detayda belirttiğim gibi
Sende çok safmışsın hiçmi gurur yok sende bildiğin top gibi oynamış seninle
İkimizi idare ettiğini öğeendiğim gün ayrıldım. Sonrasında değişmiştir dedim.
tamam
4 e kadar yolu var