Yaklaşık 3 yıllık ayrı şehirlerde olduğumuz sevgilimin yanıma gelmesine 2 gün kala beni aldattığını öğrendim. Kızın benden haberi varmış, yani ilişkimizi bildiği halde çıkmıştı onunla. Eski sevgilim hep inkar ediyodu. İlişkileri daha 1 ay olmamıştı ben öğrendiğimde. Tabi o gün yaklaşık 50 kez aradım sevgilimi ama açmamıştı ayrılmıştık. 2 ay sonra geldi geri dönmemi istedi 3 4 gün sonra tekrar deneme kararı aldım değişmiştir diye. Ama bu kez hiçbir şey demeden terkedip o kıza gitti tekrar. Terkettiğini kabullendiğimi söylemeden önce 3 4 gün arayla mesaj atardı, neden yazamadığına dair bahane üretirdi. Nenem kalp krizi geçirdi giremiyorum vs derdi. Sonra yine yazmamaya başladı bu kez kabullendim bittiğini ve son bir mesaj attım. Onu hala sevdiğimi fakat vazgeçtiğimi belirten bir msjdı. 3 aydır ayrıyız ve o kızla beraber hala. Onunla da ayrı şehirdeler. Son msjımdan 2 gün sonra engelledi beni ama 2 3 gün içinde tekrar kaldırdı. Numaramı da hala silmemiş, faceden de silmemiş. Böyle biri diğer kızı gerçekten seviyo olabilir mi ?
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla hala beraberler ve sanırım mutlular
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar