AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Benim halam da 41 yaşında gel evlendirelim aşko dbdhjwkwssnshsd
Hangi şehirde
Ankara
Uzak yaaa
Yok abi 41 yaşından sonra falan evlenir mi erkek ya canım ne yapacak düşünsene Yani ne yapacak ben onu merak ettim hani evlendirebilirsiniz de bana çok mantıklı gelmiyor ya Ben zaten hani bir ne bileyim yaşlı bakım evine yazılırsın takılırsın ya
@yalnizinsan26 sen tek mi yaşıyorsun
Maşallah her yoruma da dalmışsın abi
Evet tek yasiyorum dalarim
Geleceğimi gördüm şu an. 50ye kadar idare edicem sanirim
Ee sonra kim alacak seni
Sonra ölürüm herhalde 🤣
He o zaman iyi
İnsallah
Geçenlerde gördüm 90 yaşındaki dayı 2. çocuk babası oluyordu, röportajda 30 yaşındaki eşine yaşlı demişti🤣
Canı sıkılırsa evlenir ve çocuk yapar.
Boş yapmış
Benim babamın arkadaşı da öyle 54 yaşında falan belki boşanmış biri olsa evlenir de bu saatten sonra çocuk işi yaş olur. Kendi maaşo varsa kendi başının çaresine baksın. Maaşı varsa sorun olacağını düşünmüyorum
Var maaşı falan
Ama tek kalır işte
İstememiştir neden kötü olsun
Ben 31 yaşındayım bırak evliliği, kız arkadaşım bile olmadı diye hayıflanıyorum.
Ohaaaaa nasıl başardın
Sessiz sakin efendi biri olursan hiç de zor değil.
Akıbetim amcanla aynı olacak.
Zaten 50 yaşına gelmiş sevdiği yokmuş demek ki ben de mesela evlenmeyi istediğim bi kaç kişi var onlar dışında evlenmem onlarda benle evlenmezse bekar kalır giderim
Birkaç kişi mi
Ooo reyiz 😂😂😂
Kime göre neye göre ya iyi de olabilir kötü de adamın vasfına baglı biraz
Mimar
Vasıf sadece meslek değildir ki doktor olup dunyanın en vasıfsızı olanı da tanıdım bu adam kaç ülke gezdi kaç dil biliyor hangi kitapları okudu hobileri neler hayat kalitesi ne evlenmemeyi seçmek iyidir kötüdür diyemeyiz adamın hayatına baglı
Ya da mesela çok adam hayatında ne kazandı ne gibi bir birikim yaptı ne kadar iyi bir insan kimlere yardımı dokundu çok önemli noktalar bunlar
Birikim yok nenemle dedeme baktı senelerce
Kendi hayatını anne babası için yemiş demekki
Benim 67 yaşında teyzem var hiç evlenmedi mutlu bile. Hayatından şikayet etmiyor yani.
Sağlıklı ise mutludur
Evet kızlar onerkegin başarısız bir avcı olduğunu düşünüd
Bilmem
Hoşunuza gitmiyor etrafında ne kadar kadın varsa geçmişinde kaç tane ve ne güzellikte kadınlarla birlikte olduysa hoşunuza o kadar fidiyor
Ayrıca evli erkeklere yuruyosunuz çünkü sorumluluk alabilmiş ev bakabilen adamlar hoşunuza gidiyor doğal olarak
Herkesin elinden geçmiş erkeği ne yapayım
Gördüğüm kadarıyla hoşunuza gidiyor
Soruna gelixek olursak sizin için kötü bişey ama bir de şöyle bak ne tip erkekler neden yalnis sap ve bakir
Mesela eli yüzü düzgün temiz tipli sempatik tipr sahip iyi niyetli cesur çalışkan zeki erkrkler güçlü erkekler sap ve bakir kaliyor
Sen de mi öylesin
Yoo ben farklıyım diyorum
Bu saydıklarımi yapabilen önemini bilen
Kadını yatakta dinleyip yatağa girmeden önce kıvama getirebilen yatakta son kıvamı ayarlanabilen biriyim tipik TC erkrklerinin aksine
Sizin beğendiğiniz erkeklerin aksine
Doğru kişi karşına çıkmamıştır
Olabilir ama çevresi de var yani
Adam evlenmek istememiş demek ki bu gayet normal pişmanlık yaşamaz
Herkesin kendi tercihi , annemin teyzesi 70 yaşında o da evlenmeyi tercih etmemiş
🤣🤣🤣 o kadar da mı ya uzulmedin dimi
Kevaş kalta kuzum birisiyle hayatını hiç etmemiş işte
Kötü değil, onun da kaderi öyleymiş
Sen evli misin
Hayır ben ne alaka
123 yaşında evlenmeyen kadın gördüm bence normal
Benim İdol
Benimde
Gayet mantıklı bir karar ohhh mis
Darısı sana
bence şimdiden üzgündür
Neden
Yani çok da iyi sayılmaz
Neden
Fazla seçiçi fazla tintabbat olurlar zor olurlar zira kolay anlaşılablir insan olsa evlilik bu kadar zamana kalmaz kısacası.. Ben de şüphe uyandırır açıkcası
Aynen
Kötü bir şey değil
Sen evli misim
TR deki kadınlara bakınca en iyisini yapmış. Evlenen erkeğin hayatı mahvolur
Bence de 31 e devam sjsjjsjjsjsjjs
Işte cevabin bile ne kadar haklı oldugumu gosteriyor.
Acı gerçekler
Bunu ona sormak lazım.
Söylemez
başka aile bireylerine belki yük olabilir
Ayyy inşallah bize olmaz
inşallah
amcan olma yolunda ilerliyoruz adım adım :d
Hayırlısı
Hem de Cook pişman olur
Kadınlar pişman olur genelde de erkekler de olur mu bilemedim
Asıl erkekler olur
Yaşlanınca kadınlar her yere sığar da
Erkekler sığmaz
Valla basımıza kalacak diye korkuyorum yalan yok
İlerisi yok bunun😀 Helal olsun cennetlik bence.
Neden
Annesi babası için evlenmemiş.
Mantıklı mi sence
Kişiden kişiye değişir. Ben de öyle yapmayı düşünüyorum ama bir yandan yaşlanınca kimse bakmaz korkusu var.
Huzurevi ya da yeğenler
Şahsen ben de amcam bize yük olacak diye korkuyorum
Yeğen falan bakmaz. Huzurevi de koyar adama.
Yapacak bir şey uok
Herkes tercihini Yaşar bu hayatta
Öyle tabii.
değil ailesine bakmis
İleri yasta ne yapacak
bilmem artık o yonde kotu evet
Amcanın derdi seni niye gerdi?
hayırlı evlat işte
Kısmet bunun yaşla ilgisi yok
amcan favorim benimm helal olsun vala
50 yaşına gelmiş zaten ilerisi derken
Hiç de dert olacak bir konu değil bana göre.
Kendini islere verdiyse kotu degil hayir
Ana babaya bakmış. bişey diyemeyiz
Baktığına göre olmuş
Bu saatten sonra pişman olmaz
Bu dewirde ne ewliliği ya
İleri mi ahahah komikti
Hiç evlenmemiş olmak kötü bnce 🤦
Evi falan yok mu
Nenemle dedemle yaşadığı ev var
Onlar ölünce orada Yaşar
bence şanslıymış
Neden ya evlenmek kötü mü
@mustafacan1321 iyi denmez
Him neden söyle de bilelim
@mustafacan1321 evlenince tecrübe edersin
🤣🤣🤣evlenmeden bilelim
Sanki her aile kuranın ailesi iyi oluyor.
Aynen
Yaani ben evlenmeyi tercih ederdim
Tercih meselesi
bir omur yalniz gecmez
Geçiyor
geciyor tabii ki zamani durduramazsin da insan istemezse zorla bir sey yaptiramazsin ama isteyip de olmuyorsa o uzucu tabii
Öyle
Biraz anormal
Neden
Çok geçikmişsin
Bende bekarım ve böyle çok mutluyum.
Maşallah
Mutluluğun kaynağını dışarda aramayın.
Mesleği ne ki?
Mimar
Benim 10 senem daha var demek ki
Evlenme boş ver
Niyetim o zaten
Olur tabi
Özgür ama
Özgür olsun bende özgürüm ama sıkılıyor insan
Her gün başka kızla seks yaparsın işte
Öylede zor oluyor artık belli bişeyden sonra
Senin yaşın kaç
18
Miniksin sen amcana çekme
Ben evlenmeyi düşünmüyorum
Amcanın yolundamı gidşcen
Hayır ben o kadar çok yaşamayı da düşünmüyorum
Saçmalama
Hayatı sevmiyorum
Sewren olmamış
Olmasın çokta tın
Hayırlısı gl knka olalım
Gerenk yok
Ok
Neden evlenmedi yoksa ihtiyaci olmadimi
Neneme dedeme bakmış
Ama her erkegin ihtiyacidir
Olur çocuk şart
Sevmiyor herkes
50 den sonra hastalıklar baslar
Başladı bile
O mutluysa sorun yok
Aynen
Niye dert ettin
Evlenmek istememiştir
Kötü bir şey mi o yaata peki
İlerde yalnız kalacak. Onu göze aldıysa problem yaşamaz
İleride herkes yanlız kalacak
Sen peki evlenmemeyi tercih eder misin
Ederim
Yaş kaç
18
Bi 10 yıla kalmaz fikrin değişir
Yok sanmam benim hayatta başka planlarım var
Yoo iyi bir şey en iyisi evlenmemek zaten
Kötü bir şey değil
Ne yapsak boş
Nasip kısmet
Değil
Yaşı büyük insanlar daha seksi ☺