Arkadaşlar 40 yaşına gelmiş bir erkeğin bekar olması yani evlenmemesi normal mi?

Arkadaşlar birine asık oldum yası 40 işinde bayağ mevki sahibi olmuş birisi..5 yıldır tanıyorum kendisini ve hiç bi bayanla ilişkisi alakası yok..Evlenmeyi de düşünmüyor gibi..Sizce bi nedeni var mıdır yoksa aradığı kişiyi mi bulamadı acaba :(
Arkadaşlar 40 yaşına gelmiş bir erkeğin bekar olması yani evlenmemesi normal mi?
Cevapla