Eski sevgili ile ayrıldıktan sonra iki yabancı olmak çok garip değil midir her saniyeni paylaştığın kişiye ulaşamamak?

Çok güzel bir yıllk ilişki ayrıldı ayrılığın 3-4 haftasına sosyal medya kalpler ve nişan çok üzdü beni ya kendime gelmekte çok zorlanıyorum detayları çok daha zor

Eski sevgili ile ayrıldıktan sonra iki yabancı olmak çok garip değil midir her saniyeni paylaştığın kişiye ulaşamamak?
Cevapla