Sizce kıza soğuk davranmam işe yarar mı ve soğuk davranmaya başlamış mıyım?

Üniversitede okuyorum ve alt sınıfımdan hoşlandığım bir kız var. Kıza direk açılmadım, ama sanırım bir şekilde benim kendisinden hoşlandığımı öğrenmiş, çünkü aynı zamanda İnstagram'da paylaştığı her durumu beğeniyordum ve 2 gün önce beni İnstagram'da hem takipten, hem de takipçilerinden çıkardı. Ben de öncelikle onu sene başında kendi kurduğum hocasız WhatsApp grubundan çıkardım, ama sonra geri aldım. Bugün ise okulda kızla ve kızın yakın arkadaşlarından biriyle karşılaştık ve normalde güleryüzle selam verip hal hatır sorarken bugün hiç yüz vermedim. İlk olarak sınavdan önce kantinde yakın arkadaşıyla birlikte otururken ben de kahve alıp çok yakınlarında, kızın arkasına denk gelen bir masaya oturdum, sonra sınava girdik. Daha sonra kızla bahçede karşılaştık ve kız bana " Abi sınav nasıl geçti? " dedi, normalde çok samimi cevap verip ona da " Senin sınavın nasıl geçti? " diye soracakken bugün umursamaz bir şekilde yüzüne bile bakmadan " İyiydi " dedim, sonra kız " Kaldın değil mi? " dedi, ben de yine umursamaz bir şekilde " Evet " dedim. Sonra kız ve arkadaşı, bir erkekle birlikte bir masaya oturdu, ben de kızın tepkisini merak ettiğim için yine çok yakınlarında, bu kez kızın karşısına denk gelen bir masaya oturdum. Sonra birkaç kez kıza baktım, bir süre sonra ise kalktılar.
Sizce kıza soğuk davranmam işe yarar mı ve soğuk davranmaya başlamış mıyım?
Cevapla