Size de hiçbir zaman bir erkek tarafindan sevilmeyecekmişsiniz gibi geliyor mu?

Aşki hiç yaşamadim. Halbuki o kadar umutluydum ki bir gün bulacağıma , gün gectikçe inancim azaliyor. Şun hale geldim artik :Bu dunyada herkes ama herkes icin biri var ama benim icin kimse yok , hiçir zaman sevilmeyecegim

Size de hiçbir zaman bir erkek tarafindan sevilmeyecekmişsiniz gibi geliyor mu?
Cevapla