Sevimsiz çocuklar oluyo ya aynı onlar gibisiniz.
Aklınızda çocuk aklı gibi zaten
Aklınızda çocuk aklı gibi zaten
Bende bir erkek olarak hemcinslerin olanları sevmiyorum bunun sebepleri arasında hemcinslerinde arkadaşlık kurmadan yaşayan bir erkek olduğum içindir belki ama genel gözlemim olarak hemcinslerin rahatına düşkün olmaları paralı zengin elemanlara düşkün olması ve ucuz veya basit şeylerden mutluluk duyması böyle etrafımda ve genel gözlemimde böyle Sınırı olan çizgisi olan Asil bi Türk kadını göremiyorum nedense
Pek çoğumuz sevimsiz varlıklarız. Bunun altında yatan neden karşımızdaki insana nasıl davranmamız gerektiğini bilmememizden. Ataerkil bir toplumda yetişen erkeklerin daha sevimsiz olması da bir diğer olasılık. Zira ömrü boyunca annesi tarafından şımartılmış, iyi yetiştirilmemiş, doğru yetiştirilse dahi içerisinde cehalet barındıran pek çok erkek etrafa sadece sevimsizlik değil, mutsuzluk ve kötülük de saçıyor. Böyle olunca da sevilmememiz çok normal geliyor bana. Aynanın öbür yüzü de var ama genel çerçeve bundan ibaret.
👏
Bence de sevimsiziz. Ama sevimsiz olanlarımız daha bir rağbet görüyor sanki. Misal Kerem Bürsin, neden ünlü yapıldığını bile anlamadığım bir isim. Sağlam torpili var herhalde. Ama Türkiye'nin en güzel kızlarıyla adı anılıyor. İlginç.
Cevap
20Cevap
Aman boş ver sevimsiz sevimsiz dolansinlar ortalıkta bazıları var işte üff diyorum jxjsjs
Bazıları sevimsizdir
Ya erkekler aslında çok tatlılar ama toplum algısı yüzünden kadınları obje gibi görmeseler o tatlılığı daha iyi görebilirdik
Mesela bu da yeterli bir sebep değil mi?
Yoooo ben genele konuşuyorum istisnalar zaten kendilerini biliyor
Kanka noldu ya
Kadınlarda da sevimsiz olanlar var karakter meselesi. biraz da. Ama türk erkeği biraz paşa gibi yetistiği için bazıları şımarık biraz..
Noldu sana pas mı vermediler yoksa pas verip maç mı yaptılar senle derdin nede erkekleri sevmiomuşsun kız yoksa lezbiyen misin?
Erkeklerin de
https://www.youtube.com/embed/7pdXpAt5fAoAz önce benim sorumda erkekler umrunda değildi şimdi soru açmışsın 😄
Evet umurumda değiller? Burada da iyi bir şey söylemiyorum zaten
Çocuksu olanlar beni ilgilendirmiyor ben olgunum ya o yeterlidir sevmeyeni de biz sevmeyiz
Öyle veya değil... sevmek te zorunda değilsin zaten.. sana ne kime ne
Son 1 yıldır gerçekten kuzen ve yakın arkadaş dışında bende haz etmemeye başkadım erkeklerden neden bilmiyorum çoğu akılsız geliyor artık
Bunlar hep erkeksizlikten , bu kıza biraz ilgi alabilirmiyiz.
Erkeksizlik başına vurmuş.
Hayda niye ki
Sana öyleleri denk gelmiş olabilir herkesi bir tutma
Erkeklerin hemen hemen hepsi sevimsiz çocuk gibi kapatilsin erkolar
Verdiğimiz rahatsızlıktan onur duyarız
Bu kadar nefret etmene sebep olab ne?
Yaw a*k gözümüz var aklımız var ne b@k oldukları ortada genelinden bahsediyorum istisnalar zaten üstüne alınmaz😎 soruya yorum bile yapmaz.
Erkekleri görüyorum hareketleri, karakterleri, konuşmaları
Cidden zaten aklı olan erkek bile hemcinslerinden soğur.
Tamam dostum sensin
Teşekkürler, evet 🙌
harbiden ya atomu kadınlar buldu uzaya kadınlar çıktı tüm felsefeciler kadın tüm icatlar
Bununla soranın bahsettiği şey ne alaka
Aklınızda çocuk aklı gibi zaten demiş?
yolda her bka gülen şımarık yozlaşmış olan kimler kızlar degilmi
Eee? Yüz yıl önce yapışmış şeyleri yazarak sorana hak vermiş olmamış mısın sence de? Kaç tane erkek atom parçaladı kaldı ki onları mı tanıdı? Her insan farklı
Yahu 2-3 kişi gördün diye hepsi mi aynı sanki?
günümüzdende örnek verebilirsin?
ayrıca sevimsiz demiş buda evrimsel açıdan degerlendirirsek diyalektik materyalismi kastedeiyorum çok normal
Yaw bunları sen mi yaptınamk yabancı erkekler zaten zeki 🧠
He soruyu yanlış sormuşum Türk erkekleri böyle 🥺
Valla gününüzde kızlar kahkaha atıp gülen tiplerse eğer , erkeklerde nargile içip seks yapmaya çalışan tipler sadece.
Türk erkeği değil bunlar. Avrupalı erkeklere benziyor Türk erkekleri. Orta asyaya gitsen böyle değil. Türk insanına laf etmeyin artık
tamam o halde Türk tarihinin ekonomik felsefik sosyolojik öncülerinide tartışabiliriz
Mustafa Kemal Atatürk’te Türk erkeği onada laf ediyorsun şu an.
Diyaletlik ile alakası ne evrimsel sürecin? tartışma sanatı ya da çelişkili yollardan muhataplarını ikna etme sanatıyla ilgimiz nedir
benmi laf ediyorum Türklere?
Hayır , soran kişi
@karpuzlumeyve bir şey sorucam?
Atatürk ne alaka be
Günümüz erkekleri mesela?
Onların aklı fikri sekste 😂😂
Çok haklısın 😉
Erkekler geç olgunlaşan varlıklardır
Derdin nedir onu söyle.
Kadının inceli türedi birde
Femcel*
Kimleri seviyorsun
sana çekmişiz
Niye ki 😅
Sana ne alla alla
Sevince düşüncen değişir
Niye sevmiyorsun ki
doğru
Sevenler yeter bize
Boş canlılar
@karpuzlumeyve hadi ordan
Hahaha
Seviyesiz
Paushhajskahskahdkajfkamkxksjxj
O nasıl cevap yaa çok iyiiiii sjdksjdksjcjs
Feminist 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?